Witam
Peugeot 307 1.6,110KM,benzyna/gaz,silnik WTRYSK TU5JP4
Silnik chodzi nierówno, przy zapalaniu tak jakby nim coś strzelało i wogole jak zapali to nim trzęsie niesamowicie.
Na komputerze komunikat: Catalytic Converter Fault i antipollution fault.
Całkowity zanik mocy:pod mała górkę na jedynce nie może się wyskrobać.Myślałem ze się rozrząd przestawił ale sprawdziłem i jest ok.Wymieniłem też świece i dalej to samo.
Zauważyłem że przy próbie odpalania jak kręcę rozrusznikiem to w cewce zapłonowej coś iskrzy.Czy te objawy mogą być przyczyną przebicia na cewce?
Czy taka cewkę można naprawić?Czytałem gdzieś ze można ją rozciąć i spróbować te ścieżki silikonem wysokotemperaturowym rozłączyć.Robił ktoś coś takiego? Jak to długo wytrzymuje?
Co sądzicie o zakupie najtańszej cewki na allegro za 200zł? Wiadomo że podróba ale daja na nią 3 lata gwarancji.
Peugeot 307 1.6,110KM,benzyna/gaz,silnik WTRYSK TU5JP4
Silnik chodzi nierówno, przy zapalaniu tak jakby nim coś strzelało i wogole jak zapali to nim trzęsie niesamowicie.
Na komputerze komunikat: Catalytic Converter Fault i antipollution fault.
Całkowity zanik mocy:pod mała górkę na jedynce nie może się wyskrobać.Myślałem ze się rozrząd przestawił ale sprawdziłem i jest ok.Wymieniłem też świece i dalej to samo.
Zauważyłem że przy próbie odpalania jak kręcę rozrusznikiem to w cewce zapłonowej coś iskrzy.Czy te objawy mogą być przyczyną przebicia na cewce?
Czy taka cewkę można naprawić?Czytałem gdzieś ze można ją rozciąć i spróbować te ścieżki silikonem wysokotemperaturowym rozłączyć.Robił ktoś coś takiego? Jak to długo wytrzymuje?
Co sądzicie o zakupie najtańszej cewki na allegro za 200zł? Wiadomo że podróba ale daja na nią 3 lata gwarancji.