Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Jawa 350 ts - Nie odpala, a jest po remoncie

25 Paź 2012 19:50 3180 13
  • Poziom 8  
    Witam mam dość dziwny i problem z moją jawą. Otóż zrobiłem jej remont (została rozkręcona do ostaniej śrubki, po remoncie odpaliłem ją kilkakrotnie i po odpaleniu chodził jej lewy lub prawy cylinder z 2 razy oba jednoczęśnie ) i na obecną chwilę wygląda to tak że w ogóle nie chce odpalić. Wymieniłem płytka z przerywaczami, kondensatory, na początku przed wymianą płytki paliła raz na lewy a raz a prawy cylinder. Po zmianie płytki zaczęła palić tylko na lewy, ale zauważyłem iskrzenie na przerywaczach więc wymieniłem kondensatory. Iskrzenie ustało ale nadala paliła na lewy cylinder. W końcu ustawiłem zapłon praktycznie książkowo, odpaliła ładnie na oba cylindry pochodziła z 5-7 min na wolnych obrotach i pomimo dodawania lekko gazu zgasła. Zrobiła jeszcze takie trochę dziwne brum brum i od tego momentu koniec ani z kopniaka ani z popychu nic nie idzie nawet nie pierdnie. Iskre posiada piękną niebieską, na przerywaczach wszystko ok, paliwo dostaje bo świece po wykręceniu mokre, kompresja jest.
  • Poziom 38  
    Masz pewnie problem, ze złym ustawieniu zapłonu... Albo coś poknociłeś jak składałeś silnik...
  • Poziom 8  
    Nic nie idzie kupiłem nowe świece. Dziś jeszcze próbowałem i przez jakieś 2h nic więc dałem sobie spokój. Z gaźnikiem tez nie ma problemów chyba że ja o czymś nie wiem bo został rozmontowany wyczyszczony i złozony. Jedene czego nie robiłem to nierozpławiałem śilnika z braku czasu.

    @Up Zapłon ustawiony dobrze.
  • Poziom 24  
    Często zdarza się że źle uszczelni się komory korbowe. Chodzi mi o ten element który rozdziela lewą od prawej.
  • Poziom 38  
    blazej.1994 napisał:
    Chodzi mi o ten element który rozdziela lewą od prawej.

    Przeczytaj:
    Djjhakimoto napisał:
    Jedene czego nie robiłem to nierozpławiałem śilnika z braku czasu.
  • Poziom 24  
    Autor dodał to równoczesnie ze mną, co nie zmienia faktu że mogło się rozszczelnić, objawy podobne. Niestety ten motor nie jest wdzięczny do napraw.
  • Poziom 38  
    blazej.1994 napisał:
    Autor dodał to równoczesnie ze mną

    5min różnicy :)
    Djjhakimoto napisał:
    Z gaźnikiem tez nie ma problemów chyba że ja o czymś nie wiem bo został rozmontowany wyczyszczony i złozony.

    Sprawdź dokładnie, czy czegoś nie brakuje...
  • Poziom 24  
    Zgadłes kolego. Kilka otwartych kart mnie zmyliło. Koniec OT. Paliwo pod świece i próbuj, wydech drożny?
  • Poziom 8  
    Nic nie brakuje, wszystko jest ok, jak pisałem wyżej palił płynnie raz nalewy a ran za prawy czyli odpalałem i sobie spokojnie chodził na kóryś z cylindrów ale nie na oba jedneczośnie, po wykręceniu świecy z niedziałającego świeca była mokra. Więc wyregulowałem zapłon, odpalil na oba pochodził płynnie 5-7 min z dodawaniem gazu, zgasł i koniec nie idzie nic już od paru dni.

    Sprawdzałem kilkakrotnie czy nie ma jakiś przebić czy gdzies iskry nie gubi i wszystko w porządku, po prostu nie wiem w jakich rejonach szukac i w czym może tkwić błąd, cewki są w porządku. Ma moc, z cisnieniem tez roblemu raczej nie ma. Jeszcze przy odpalaniu z 2 razy wywaliło mi wkładki w tłumikach> Może są potrzebne jakieś inforamcję któych nie ująłem a moga być potrzebene w diagnozowaniu problemu.

    @Up, wydech drożny bo nawet bez wkładek nie odpala.
  • Poziom 24  
    Klin na wirniku Okej? Nie masz zmienionych przewodów przy przerywaczach?
  • Poziom 8  
    Nie są zamienione, klin też ok, w sumie buszowałem sporo po necie i nic nie znalazłem co w maire opisuje mój problem. I coś czuje że jednak czeka mnie rozbiórka silnika.
  • Poziom 24  
    A simmeringi robiłes? Nie podwinęły Ci się?
  • Poziom 8  
    Kurka czytaj co pisze, że silnik nie był rozpoławiany, niech ktoś się wypowie co może czia temat bardziej niż ja :) jedye co było w silniku robione to zdjęcte głowice i cylindry.