Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Daewoo Tico - Regulacja parownika Tomasetto

28 Paź 2012 09:05 8445 1
  • Poziom 11  
    Tico 97r.
    Wymieniłem mój stary parownik gazu na nowy Tomasetto AT07 (patrz zdjęcia).
    Teraz chciałbym go wyregulować:
    Zrobiłem regulację śrubą na wężu "zakręć aż spadną obroty i wykręć jeden pełny obrót".
    Zrobiłem też regulację śrubką od mieszanki czarną plastikową na parowniku nr1. czyli kręcąc nią w lewo w prawo i wróć na środek czyli najwyższe obroty silnika.
    Teraz pytanie:
    Jak obniżyć wolne obroty silnika na gazie bo są zdecydowanie zbyt wysokie?.
    Czy robi się to śrubką mosiężną nr:2 czy można śrubką nr 1?.

    Daewoo Tico - Regulacja parownika Tomasetto
    Daewoo Tico - Regulacja parownika Tomasetto
  • Poziom 11  
    witam
    śrubka mosiężna służy do regulacji składu mieszanki na wolnych obrotach, natomiast czarna do czułości parownika, kręcąc śrubą mosiężną powinieneś znaleźć najwyższe wolne obroty , czarną wkręć do końca ale bez przesady i wykręć o 2,5 obrotu następnie przy 3000 obrotów zakręć register aż zaczną spadać obroty i wykręć o 1 obrót, dzisiaj tak zrobiłem w swoim tikaczu i jest Ok.
    jak za mocno wykręciłeś czarną śrubkę to regulacja mosiężna nie będzie możliwa
    pozdrawiam
    muczacz