Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

AverMedia TVCapture 98 - Zewnętrzny dekoder DVB-T do komputera

petermar 28 Paź 2012 11:18 1737 10
  • #1 28 Paź 2012 11:18
    petermar
    Poziom 10  

witam, nie jm pewien czy to powinno być tutaj czy w dziale komputery bo temat taki "pomiędzy" ale do rzeczy.
    Posiadam tuner TV w komputerze Avermedia TVCapture98 - analogowy (złącza FM, TV typ F, Video, S-Video, Audio: in, out.
    Jestem laikiem i jedynie amatorem więc wybaczcie jeśli poziom pytania jest niski, najwyżej się to gdzieś przeniesie...
    Ponieważ jak widzę tunery wewnętrzne DVB-T do PC kosztują dość sporo, czy nie dałoby się po prostu kupić jakiegoś zewnętrznego tunera DVB-T za ok 100-130zł takiego jak do TV i normalnie podpiąć go pod ten tuner analogowy w komputerze? czy to kwestia jedynie wejścia na karcie w PC?

0 10
  • #3 28 Paź 2012 19:45
    petermar
    Poziom 10  

Masz na myśli pewnie te pod USB? ale tu też za 30 zł to najtańsze, jak już to coś markowego, ale tak, jeśli pilot to jak będzie działał skoro wepnę go z tyłu? tak w ogóle to co są warte te tunery pod usb? jaka z nich jakość? czy będa oferować te funkcje co wewnętrzne? nagrywanie itp? poza tym u mnie usb nieco obciażają system i podwyższa się temp. procesora, mam AMDx2 64 5600+, może te 3okilka zł to niewiele ale jak się okaże klapą to szkoda, chodziło mi po prostu czy jest fizyczna możliwość podpięcia tunera zewnętrznego takiego jak się kupuje do TV i czy będzie działać, możnaby wtedy wykorzystać stare dobre AverMedia

0
  • #5 28 Paź 2012 22:44
    anmedia
    Poziom 39  

petermar napisał:
    czy jest fizyczna możliwość podpięcia tunera zewnętrznego takiego jak się kupuje do TV i czy będzie działać