Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Citroen Xsara I 2.0 HDi 90KM - Cierzko odpala i gasnie podczas przyspieszania

28 Oct 2012 16:58 6315 6
  • Level 8  
    Witam posiadam xsare 2.0 Hdi na pompie Bosch, to mianowicie mam taki problem że Auto ciężko odpala jak już odpali to chodzi dobrze równo nie dymi jak by było wszystko ok , podczas jazdy gdy gwałtownie przyspieszam auto gaśnie i trudno je zapalić od razu. Po wyłączeniu zapłonu i odczekaniu minuty auto odpala ciężko, gdy auto jest na biegu jałowym można trzymać pedał niewciśnięty do końca i nie gaśnie. Dodam ze auto jest po wypadku. przed wypadkiem chodziło idealnie. Wszystkie filtry są nowe wyczyściłem pompę w baku, zatankowałem nowego paliwa jest wciśnięty czerwony przycisk obok prawo kielicha który wyskakuje podczas wypadku. Jeśli ktoś mógł by pomóc proszę. Z góry dziękuje.
    [30.03.2021, darmowy webinar] Nowoczesna diagnostyka maszyn, monitorowanie i przewidywanie awarii. Zarejestruj się
  • Level 40  
    Powinien zapisać bląd w ECU jaki spowodował gaśnięcie.
  • Level 8  
    Jutro udam się na diagnozę, bo to i tak mnie nie ominie.... może takie objawy powodować dostawanie się lewego powietrza do układu???
  • Level 40  
    Spadek mocy, mocne kopcenie i stale świecąca kontrolka Check Engine.
  • Level 42  
    Domyślam się; białe kopcenie , przerywanie i gaśnięcie - zasilanie w paliwo!
  • Level 8  
    Mając na mysli lewe powietrze myślałem o uszkodzonej obudowie filtra paliwa, mianowicie obudowa jest w 100% szczelna. zauważyłem jednak zaworek w pokrywie filtra jest on nie rozbieralny... Może on jest winny??? Wie ktoś jaką funkcje sprawuje ten zaworek ???
  • Level 8  
    Witam wszystkich, znalazłem przerznę: wiec tak, wymieniłem pompę w baku bo pojawiły się drobinki metalu na dnie obudowy filtra paliwa, następnie obudowę filtra paliwa bo pokrywie jest zaworek który może nie utrzymywać ciśnienia i oczywiście nowy filtr , silnik nadal nie pracował jak trzeba, następnie został zawór wysokiego ciśnienia na pompie jest on mocowany po przeciwnej str koła zębatego pompy na 2 torksy. Ten zawór okazał się uszkodzony, wymieniłem go i silnik jak nowiutki. koszt nowego zaworu 600 zł BOSCH. POZDRAWIAM!