Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

słuchanie muzyki z pendriva w samochodzie

mariusz22441 28 Oct 2012 22:00 41718 27
    mariusz22441
    Level 10  
    Witam :)
    W moim samochodzie posiadam radio fabryczne vw alpha takie jak na zdjęciu
    https://obrazki.elektroda.pl/10_1285331456.jpg

Chciałbym jednak mieć możliwość posłuchania sobie w samochodzie muzyki z pendriva, a narazie nie chcę kupować drugiego radia. Można by było podłączyć jakiś transmiter lub jakiś kabelek z wejściem usb aby można było bez przeszkód posłuchać przez to radio muzyki mp3. Proszę o radę, co i gdzie później podłączyć. Ponieważ nie znam się na tym aż tak dobrze proszę o nieskomplikowane instrukcje.
    Z góry Dziękuję :)
    płetwa
    Level 31  
    Kup transmiter FM i po kłopocie, wtykasz ustrojstwo w gniazdo zapalniczki i cała instalacja.
    kwantor
    Level 38  
    Oczywiście kupisz najtańszy i wywalisz go, jak ja to zrobiłem, nawet nie transmitował w stereo i pływała częstotliwość.
    Tak więc kup od razu lepszy uwzgledniając stracone pieniądze na ten najtańszy.
    mariusz22441
    Level 10  
    czyli efekt będzie można powiedzieć podobny a nawet taki sam jak gdybym słuchał cd z normalnego radia? Nie chcę żeby odbijało się to na gorszej jakości, a ile kosztuje taki już standardowy ( nie za tani , nie za drogi) transmiter?
    A możecie mi coś jeszcze powiedzieć o kasetowym transmiterze, który będzie lepszy i jak działa ten kasetowy, wkładam kasetę do radia, podłączam kabel powiedzmy do mp3 i już, jaka jest jakość dźwięku?
    stoki22
    Level 13  
    mariusz22441 wrote:
    czyli efekt będzie można powiedzieć podobny a nawet taki sam jak gdybym słuchał cd z normalnego radia?