Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Klaskacz przedłużenie mikrofonu-bezpieczniki

Hallam 29 Paź 2012 00:35 1455 11
  • #1 29 Paź 2012 00:35
    Hallam
    Poziom 7  

Witam,

chciałbym już na początku się przyznać, że jestem mocno początkujący w temacie elektroniki więc proszę o wyrozumiałość.
    Mam do was dwa pytania:

Czy możliwe jest spowodowanie wyskoczenia bezpieczników przedłużeniem kabla, który łączy element (mikrofon elektretowy) z płytką drukowaną?

Pytam, bo zmontowałem klaskacz z przekaźnikiem ze strony (przepraszam za reklamę) AVT. Dopóki mikrofon był przymocowany do płytki, wszystko działało jak należy (jednoczesne zapalanie dwóch lampek biurkowych na klaśnięcie). Dopiero po odlutowaniu mikrofonu od płytki i dolutowaniu do niej cieńkich kabelków (1,5 m) i do nich mikrofonu (z zachowaniem biegunowości w obu miejscach) pojawił się problem ;) Po podpięciu pierwszej lampki do listwy zasilającej nic się nie stało. Dopiero po podpięciu wtyczki drugiej lampki wyskoczyły bezpieczniki w instalacji w pokoju. Połączenia sprawdzałem dwa razy, koszulki termokurczliwe też zakładałem.

Mam jeszcze pytanie co do połączenia dwóch lampek do jednego wejścia out na płytce. Jeśli zrobiłem to wg mojego "schematu" ;) wszystko jest ok ?

Poniżej do pobrania schemat AVT i moje połączenie lampek
    http://sklep.avt.pl/photo/_pdf/AVT721_2.pdf

0 11
  • Relpol
  • Pomocny post
    #2 29 Paź 2012 06:52
    jdubowski
    Specjalista - urządzenia lampowe

Hallam napisał:
    Po podpięciu pierwszej lampki do listwy zasilającej nic się nie stało. Dopiero po podpięciu wtyczki drugiej lampki wyskoczyły bezpieczniki w instalacji w pokoju. Połączenia sprawdzałem dwa razy, koszulki termokurczliwe też zakładałem.

Mam jeszcze pytanie co do połączenia dwóch lampek do jednego wejścia out na płytce. Jeśli zrobiłem to wg mojego "schematu" ;) wszystko jest ok ?