Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Hyundai Galloper 3,0 V6 - identyfikacja czujnika

masteriusz 30 Paź 2012 09:49 1797 4
  • #1 30 Paź 2012 09:49
    masteriusz
    Poziom 21  

    zaglądając pod samochód zauważyłem na reduktorze za piastą przedniego wału czujnik z obciętymi kablami - czujnik dwu przewodowy. Nie mogę zidentyfikować czujnika - za co jest odpowiedzialny. podobnie z przewodami... kilkakrotnie sledziłem wiązki kabli pod autem ale nie znalazłem przewodów do czujnika.
    Hyundai Galloper 3,0 V6 - identyfikacja czujnika Hyundai Galloper 3,0 V6 - identyfikacja czujnika

    1 4
  • #2 30 Paź 2012 21:43
    zima
    Poziom 12  

    Witam. mi to wygląda na czujnik impulsów, prędkości (obrotów na reduktorze), "pulse generator" jak w automacie.
    Jaką masz skrzynię? Może reduktor nie jest od tego auta?

    0
  • #3 31 Paź 2012 09:50
    masteriusz
    Poziom 21  

    zapomniałem napisać skrzynia automat, reduktor jest od tego samochodu ale nei wiem czy od tego modelu...moze został zamontowany reduktor od manuala?

    jest to na tyle rzadkie auto ze nie mogę sie doszukac schematów:/

    kiedyś stał na parkingu taki jak moj tylko diesel w manualu ale głupio mi było sie czołgać pod autem :P

    0
  • #4 31 Paź 2012 20:20
    zima
    Poziom 12  

    Będę miał takie autko po niedzieli na kanale, to coś może więcej powiem. Też w automacie. Pozdrawiam.

    0
  • #5 02 Lis 2012 09:59
    masteriusz
    Poziom 21  

    O kurcze! :D to chyba jedyna okazje, że ktoś ma taki model na warsztacie :)

    Troszkę Cię wykorzystam jka mogę:) chciałbym, żebyś sprawdził kilka rzeczy :)

    1. to ten czujnik według mnie tez to impulsator on chyba wykrywa kiedy włączony jest napę na przód. Albo zapala kontrolkęjak na biegach terenowych pojedzie sieza szybko sam nie wiem:/

    2. Linka sterująca skrzynią jest przymocowana na kolektorze ssącym i chciałbym wiedzieć jak jest napięta w tym egzemplarzu jaki będziesz miał:) u mnie jest całkowicie luźna wręcz wisi sobie i dopiero jak przepustnica sie uchyli o około 1/3 to linka zaczyna pracować.

    3. ja mam perfidnie przez kogoś obcięty układ wydechowy zraz za drugim tłumikiem(durzą puszką), widać pod autem wolny wieszak a te gallopery miały albo samą rurę podwieszona albo jeszcze taki mały tłumik końcowy - mogłbys to dla mnie sprawdzić?

    Chyba więcej spraw do sprawdzenia nie mam :D Z góry dziękuje

    0