Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Vw caddy 2002 1,4 benzyna - Gaśnie na benzynie i na LPG.

dzek2259 30 Paź 2012 14:52 1161 0
  • #1 30 Paź 2012 14:52
    dzek2259
    Poziom 8  

    Witam
    Mam taki oto problem:
    -Samochód często gaśnie przy dojeździe do skrzyżowania najczęściej na LPG gdy, ale na benzynie też się mu to zdarza. Na benzynie często nie gaśnie, ale obroty często spadają prawie do końca, z tym że "ratuje się" i wskakuje z powrotem na obroty dając wrażenie jakby się zakrztusił. Nie zgaśnie jak przed wyciśnięciem sprzęgła i hamowanie doda się gazu wtedy wskazówka opada powoli.
    - Często zaraz po bezproblemowym uruchomieniu samochodu pierwsze 5 metrów to "kangurki" albo stop. Po uruchomieniu (jak jest zimny) musi pochodzić na wolnych obrotach albo na bardzo wysokich na średnich gaśnie. Bywa, szczególnie zimą, że odpala się go po 15 razy puki da się nim jechać.
    Do tej pory zostało zrobione:
    -Przeczyszczenie i adaptacja przepustnicy,
    -sprawdzenie kolektora dot. szczelności,
    -ciśnienie pompy paliwa b. dobre,
    -filtry czyste, paliwowy i od gazu wymieniony,
    -Wizyta u gazownika i regulacja(Po regulacji o wiele lepiej działa i nie gaśnie już za każdym razem. Ponoć lepiej się tego nie da ustawić i wina nie leży już po stronie inst. gazowej).
    -Podłączenie komputera i spr błędów:
    -17949-Przekaźnik pompy paliwa - otwarty obwód,
    -16490-Czujniki MAP lub BARO - rwartość, funkcjonowanie (ange / performance problem)
    -16519-Podgrzewacz sondy Lambda 1, bank 1 - błąd elektryczny
    Po skasowaniu i za 3 dni były błędy:
    -17949-Przekaźnik pompy paliwa - otwarty obwód
    - 17978-Uszkodzony sterownik immobilizera - zły kod, ECM, przewody.
    -Sprawdziłem na Vag czujniki temperatur i wydają się pokazywać wiarygodne wartości.
    Wskazania czujnika podciśnienia już w sterowniku czyli ciśnienie absolutne wynosi na biegu jałowym 280mbar do 500mbar przy "gazowaniu".
    Co do błędu dot. przekaźnika -pompa paliwowa działa na okrągło.
    Proszę o pomoc, gdyż nie wiem co dalej sprawdzić.
    Poniżej skreen z jednej z grup z vag.[url=https://obrazki.elektroda.pl/7400648700_1351604993.jpg]

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME