Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Pomysł na przebudowe helikoptera Nikko

30 Paź 2012 20:54 1461 8
  • Poziom 7  
    Witam wszystkich. Mój helikopter ,,nikko sky watcher" uległ awarii płytki sterującej która przepaliła się, nie proszę nikogo o pomoc w naprawie jej. Chciałbym się dowiedzieć czy z tego helikopterka dałoby rade zbudować coś innego (jestem kompletnym laikiem, a nie chce żeby silniczki i śmigła wylądowały w śmietniku) miałem pomysł żeby kupić inną aparaturę i złożyć go na innej ramie z użyciem silników i śmigieł. czy mógłby ktoś podsunąć jakiś w miare prosty i fajny pomysł??(chodzi mi głównie o kupno aparatury sterującej)
  • Poziom 21  
    Witam.
    To czego od nas oczekujesz? Jeśli porady w zakupie aparatury to napisz ile pieniędzy na to masz. Co do budowy całego helikoptera od podstaw to jest to znacznie trudniejsze niż ci się wydaje.
    Pozdrawiam.
  • Poziom 7  
    okej spróbuje wyjaśnić. Kasy mam mało, myślałem raczej o zamontowaniu używanej aparatury i tu właśnie mam problem i pytam o poradę bo nie rozumiem jak to jest z całą tą aparaturą (próbuje zacząć przygodę z modelarstwem). Wiem tylko tyle że w moim helikopterze są trzy silniki jeden od obrotów śmigła głównego, drugi od obrotów wirnika ogona (chyba tak się to nazywa?), i jeden sterujący nachyleniem śmigła. Teraz jaką aparaturę (nadajnik odbiornik ) muszę dobrać żeby to wszystko zatrybiło i helikopter mógłby latać?
  • Poziom 21  
    Każda aparatura minimum 3 kanałowa powinna się nadać.
  • Poziom 7  
    Z tego co widziałem aparatury 3 kanałowe mają 3 wejścia. Bateria, silnik 1,silnik 2 a ten helikopter ma ich trzy. Czy to tak powinno być czy ten trzeci silnik podpina się gdzieś pod silnik główny czy on sam sie reguluje?
  • Pomocny post
    Poziom 21