Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu.

01 Lis 2012 13:13 8025 12
  • Poziom 10  
    Witam;)
    Mam problem z generatorem honda. Silnik ma przepracowane tylko parę godzin i jest w dobrym stanie. Odpala bez problemu, tyle ze po przesunięciu dźwigni ssania na pozycję pracy,silnik gaśnie. Kiedy przesunę dźwignie ssania tak mniej więcej na połowę silnik pracuje idealnie! Dodam że czyściłem gaźnik, zmieniłem świece, filtry i olej.
    Bardzo proszę o pomoc :)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Made in Thiland:),model GX160 a gaźnik to keikhij be japan
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu. Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu. Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu. Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu. Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu. Generator Honda pracuje tylko na ,,pół" ssaniu.

    Dodano po 2 [minuty]:

    Benzyna jest świeża, nowy filtr i kranik też ok. Sam obstawiam gaźnik, tyle że co mu dolega?:)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Silnik pracuje bez ssania tyle że przepustnica ssania musi być w połowie przymknieta.Wtedy silnik pracuje płynnie.Tak jakby dostawał za dużo powietrza

    Dodano po 41 [minuty]:

    Sprawdziłem oringi.Są w dobrym stanie,nie sa sparciałe i zdają się być szczelne.
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Na lewe powietrze sprawdziłeś?
  • Poziom 10  
    Dzięki za odpowiedź;)
    Sprawdzałem uszczelki i wszystkie połączenia są ok. Silnik chodzi bardzo płynnie na,,pół ssaniu" a przy lewym powietrzu z tego co wiem nie chodziłby płynnie. Założyłem nowe oringi na dysze (tak jak radził Rycho T) dla świętego spokoju ale bez efektu. Gaźnik wyczyściłem preparatem do czyszczenia gaźników i przedmuchałem kompresorem. Niestety bez efektu:(
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Witam i dziękuje za odpowiedź:)
    Przy każdej tego typu naprawie zawsze zmieniam paliwo i wypłukuje zbiornik.Jak wspomniałem wcześniej filtr paliwa też jest nowy.Sam myśle że problem jest w gaźniku,tylko gdzie?:) Wyczytałem gdzieś ostatnio że te gaźniki są bardzo wadliwe i ,,lipnej jakości" czy to prawda?Sprawdzę zawory szczelinomierzem i sprawdzę też tłumik ale sam myśle że to jednak gaźnik.
    Dzięki;)
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 10  
    Sprawdziłem i wyregulowałem zawory był troszkę luz. Myślę że 60zł czyli 20 euro to niewielki koszt dla mojego klienta więc po prostu zamówię gaźnik bo mam już dość ;) haha.
    Bardzo dziękuje za pomoc!!!