Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wsk 125 - wsk odpalila ale po chwili zgasla zalewa sie.

02 Lis 2012 20:22 7341 10
  • Poziom 8  
    Siema dzisiaj kupilem nakretke do kolanka i gumke na filter,
    zalozylem to wszystko i plywak << zlutowalem bo mial dziure wszystko wlozylem
    podkreslam niemam tłumnika mam kolanko

    Moj problem polega na -> wsk odpalila z popychu wrzucilem na luz przegazowalem patrze za mna pelno bialego dymu ruszylem na 1 pojechal wrzucilem na 2 i niestety po chwili traci sile i gasnie , odkrecam patrze zalana swieca przeczyscilem i 2 proba ale za 2 razem pcham lapie ale nie ciagnie slychac ze chce nie pali, potem nie probowalem bo pies wylecial i mnie ganial :( .
    prosze podac powod czemu tak sie stalo dziekuje z góry :-).

    a i mi sie zdaje ze swieca traci iskre pod cisnieniem ..??
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    Nie tak serio sie pytam
  • Poziom 10  
    hahaha :D a tak serio to zapłon sprawdź i ten pływak jeszcze raz
  • Poziom 8  
    przemek a co z plywakiem nie tak??

    ale iskra jest to zapłon cos ma do tego ?xD
    ja początkowy w tych sprawach
    a moze ustawic na srodku kazdy pisze ze odpali xD
  • Użytkownik usunął konto  
  • Poziom 8  
    raczej paliwem bo wczesniej jak niemialem gumki na filter ani plywaka to swieca byla ciagle sucha .
    jak to mozna sprawdzic

    Dodano po 1 [godziny] 39 [minuty]:

    Mam pomysł i dzisiaj o 16 go wykonam musze zobaczyc czy filtr nie jest zapchany jak nie jest to iglice opuscic bo za wysoko . Bo przeciez zalewa sie swieca wiec za bogata mieszanka i moze miec za malo powietrza lub za duzo paliwa
  • Poziom 10  
    Kolego jak iskra jest to nie znaczy że zapłon dobrze ustawiony, ja miałem kilka motocykli wsk też miałem więc sprawdź ten zapłon bo to pewnie jego wina. Odkręć dekiel od strony zapłonu (czyli prawy) żeby widzieć magneto, odkręć świece i wsadź np śrubokręt żeby wyczuć tłok (tylko czysty żeby był) i kręć magnetem aż tłok będzie w górnym tzw martwym punkcie i wtedy śrubką ustaw szczelinę na kowadełku(nie pamiętam ile było znajdź na google ale bardzo mała ) i jak odpali a np nie będzie wchodził na obroty lub będzie słaby to wtedy cały zapłon przesuwasz w prawo lub lewo ( jest przykręcony na 3 śruby ). Jeśli nie będziesz tego umiał to daj jakiemuś znajomemu żeby Ci ustawił lub jakiemuś dziadkowi który ma pojęcie o zapłonie. Pozdrawiam, Sorry za pisownie, ale śpieszyło mi się
  • Poziom 8  
    sluchajcie ustawilem zaplon na 0,5mm
    chce zakladac pkrywe cos mi kolo zamachowe tak lekko lata odkrecam srubę i kolo samo schodzi powinnem sciagaczem zdejmowac a ono samo schodzi ja taki zdziw jak nigdy patrze klin jest przeciety tak na pol mozna powiedziec :( a dzisiaj tego nie zrobie bo przecież sobota pozna godzina wszedzie zamkniete czekam do poniedzialku i powiedzcie mi czy moglo tak byc ze byla lewa iskra ?:D zapalil ale ja wchodzil na obroty to kolo latalo i gubilo iskre slaba iskra byla i zalalo wogóle .
  • Poziom 10  
    No pewnie że to była wina klina :D a zalewało go bo to normalne jest gdy nie spala mieszanki ;) No to fajnej jazdy życzę :P
  • Poziom 8  
    dzieki ale jeszcze nie jezdze czekam do poniedzialku lub wtorku