Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

jak podłączyć kilka telewizorów do komputera

notopogo 02 Lis 2012 22:16 1377 5
  • #1 02 Lis 2012 22:16
    notopogo
    Poziom 7  

    Witam.
    Jak podłączyć kilka telewizorów kineskopowych do komputera tak żeby na każdym telewizorze móc wyświetlać inny obraz, razem z dźwiękiem?
    dodam że nie znam się zupełnie na tym, więc prosiłbym o łopatologiczne :D wyjaśnienie problemu o ile jego rozwiązanie jest możliwe.
    dzięki

    Regulamin p.3.1.13. Jaką literą rozpoczynamy zdanie? Proszę poprawić pisownię! [P.]

    0 5
  • #2 02 Lis 2012 22:42
    Pablo1964
    Moderator

    Proszę podać konfigurację komputera.

    0
  • #3 02 Lis 2012 22:52
    notopogo
    Poziom 7  

    hp pavilion dv5:

    win vista 32 bit
    2gb ram
    nvidia geforce 9200m gs
    intel pentium dual t3200

    o taką konfigurację chodzi?

    0
  • #4 02 Lis 2012 23:26
    anmedia
    Poziom 39  

    Nie da sie. Po pierwsze musialbys miec cos w rodzaju dekodera tak jak to jest rozwiazane w kablowkach. Dodatkowo sprawe pogarsza Tv kineskopowy, gdzie wyprowadzenie sygnalow jest analogowe z komputera Svideo. Mozesz uzyc splitera, ale wtedy na dwoch Tv ogladasz to samo. To pierwszy problem. Drugi to rozwiazanie programowe.
    O ile jest mozliwosc w nowoczesnych komputerach z kartami ktore posiadaja wyjscie na co najmniej 2 TV (juz sa na 3TV) wiec w przypadku posiadania 2 kart masz mozliwosc wyprowadzenia sygnalu na 6TV (cyfrowe) Ale w momencie gdybys chcial ogladac 6 kanalow TV musialbys uruchomic 6 programow. No chyba ze sa juz programy ktore pozwalaja automatycznie wyprowadzic sygnal na rozne urzadzenia.

    0
  • #5 02 Lis 2012 23:39
    notopogo
    Poziom 7  

    nie wiem czy to coś zmienia ale nie chce oglądać telewizji na tym tylko pliki video z komputera. jeśli mimo to jest to nie możliwe, to czy zastąpienie telewizorów monitorami kineskopowymi coś w tej kwestii zmienia?

    0
  • #6 02 Lis 2012 23:47
    anmedia
    Poziom 39  

    Temat z TV podalem jako przyklad. Bo wszystko sie wiaze z odpowiednim softem.
    Wydaje mi sie ze z ta karta i tym komuterem nie wiele zdzialasz. W przypadku stacjonarnego bylyby wieksze szanse. Tutaj masz tylko dwie mozliwosci. Jeden monitor podpiety poprzez VGA a drugi TV poprzez S-Video. Teraz pozostaja mozliwosci samych sterownikow. W tej konfiguracji pozwola na to bys ogladal na kompie np TV czy ogldal fotki, a na TV wysylal wideo. Pamietaj ze do tego potrzebujesz juz wydajniejszego kompa, moga powstac zaciecia przy odtwarzaniu.

    0