Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Vw Polo 9N - błąd czujnika kąta skrętu co z nim zrobić

krg1 03 Nov 2012 00:42 20424 10
  • #1
    krg1
    Level 15  
    Witam

    Autko z 2008r Polo 1,4tdi mam problem z błędem dotyczącym czujnika g250, a więc z tego co się dowiedziałem czujnika kąta skrętu który znajduje się na maglownicy, cała sprawa zaczęła się od tego jak autko miało kolizję, przez co musiała być wymieniona pompa wspomagania. Pompa została wymieniona na inna też trw ale o innym numerze. Od tego czasu po przekręceniu kluczyka kontrolka gaśnie od wspomagania ale w momencie odpalenia autka się oświeca. Vag pokazuje błąd czujnika g250 że jest martwy, czujniki już były wymieniane na trzy inne nic to nie dało co z tym zrobić??
  • #2
    andrend
    Level 26  
    A czy w pozycji kół na wprost wskazanie kąta jest zerowe?. Jeśli jest to do wymiany pompa.
  • #3
    jaca 75
    Level 14  
    Spróbuj zrobić WAGIEM adaptację czujnika kąta skrętu wg.procedury. Pozdrawiam. A i bym zapomniał pompa była dokodowana?
  • #4
    krg1
    Level 15  
    Sprawdzę z tym kątem, a z pompą nie było nic robione. Skoro pytasz o do kodowanie pewnie trzeba takie zrobić czy się mylę? Jakieś wskazówki jak to zrobić można prosić.

    Dodano po 3 [godziny] 13 [minuty]:

    Dziś po podłączeniu vaga dwa takie błędy, tego z g250 nie da się skasować

    00816 - Power Steering Sensor (G250)
    37-10 - Faulty - Intermittent
    01317 - Control Module in Instrument Cluster (J285)
    49-10 - No Communications - Intermittent
  • #5
    dura1972
    Level 11  
    Sprawdż zbieżność bo jak jej niema to nic nie zrobisz kompem
  • #6
    krg1
    Level 15  
    Zbierznosci puki co autko nie ma
  • #7
    jaca 75
    Level 14  
    Jeśli chodzi o procedurę dla WAGA to na stronie Ros-tech Możesz podejrzeć. Powodzenia
  • #8
    chomika
    Level 16  
    niewłaściwa maglownica lub pompa po była zmiana rodzaju czujnika na inny i nie są zamienne
    różnica polega na sposobie odczytu z pierścienia na ośce w maglownicy pierwsze modele miały dwa pierścienie a nowsze jeden lub odwrotne w to były dopasowane odpowiednie czujniki a z całością zgrywały się właściwa pompa potrafiąca czytać właściwy czujnik
    musisz mieć pompę o tym samym numerze i będzie git
  • #9
    krg1
    Level 15  
    No jest tak że wszystko jest z trw jedynie że ta pompa ma inny numer, jak się pytałem wielu sprzedawców oraz takich co regenerują te pompy to twierdzili że numer nie jest ważny ważne że z trw. Kolego jesteś pewny że pompka musi mieć ten sam numer i nie da się tego jakoś komputerem przeprogramować ?
  • #11
    krg1
    Level 15  
    Wymiana pompy a taką o właściwym numerze rozwiązała problem dzięki za pomoc.