Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Neostrada - synchronizacja vs parametry.

3electrons 20 Gru 2012 15:41 14961 55
  • #31 20 Gru 2012 15:41
    marrog
    Poziom 22  

    Ja rozmawiałem na chat z konsultantem i zostałem spławiony tym, że Ona nie ma dostępu do bazy danych i nie zna mojej sprawy.
    Możesz mi (jeśli to nie kłopot) dać odsyłacz do tego chatu, co Ty załatwiałeś??
    może ja wchodzę na jakiś inny. Mi powiedzieli, że na tym chat-ie są aby coś mi sprzedać....

  • #32 20 Gru 2012 20:44
    togy
    Poziom 10  

    Informujemy, że usługa jest dostępna w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 20:00 z wyłączeniem dni świątecznych.

    Musisz poczekać na odnośnik , w tym momencie nie mam jak go skopiować.JUTRO wstawie.


    Ale wyjaśnie CI , zaloguj się na swoje konto w orange.pl , użyj identyfikatora lub nr. tel na jaki prowadzona jest usługa + hasło (dostałeś z umową)

    Po prawej masz liste opcji
    telefon
    internet

    obsługa on-line
    moje połączenia
    faktury i płatności
    moje usługi
    pomoc techniczna
    kontakt

    wybież obsługa on-line i kliknij w VIDEO CALL (pomarańczowe okienko)
    Otworzy Ci się osobna zakładka w przegladarce wejdź tam i ustaw czat bez kamerki ,wybierz rodzaj rozmowy z konsultantem (chyba jest opcja awaria) i rozmawiaj.

    Poprosi Cię o nr.tel na jaki jest usługa + dane , wyjaśnij w czym problem i czego oczekujesz.

  • #33 20 Gru 2012 20:48
    marrog
    Poziom 22  

    A to już wiem gdzie. Ja wchodziłem na zwykły chat, tzn. tam gdzie piszesz. Tam jest tylko opcja usług do sprzedaży. Ci konsultanci nie mają w ogóle wiedzy nt awarii.
    Jutro będę działać.
    Bo nadal stoi w miejscu moja sprawa. Parametry bez zmian.

  • #34 28 Gru 2012 22:28
    togy
    Poziom 10  

    U mnie na dzień dzisiejszy livebox 2.0 pokazuje takie parametry :

    wskazania parametrów adsl livebox z 19 grudnia 2012( przed zgłoszeniem o restart DLM)

    Code:
    tłumienie w górę 
    
    17.9 dB
    1.17
    tłumienie w dół
    36.6 dB
    1.18
    margines zakłóceń w górę
    11 dB
    1.19
    margines zakłóceń w dół
    21 dB
    1.20
    maximum upload rate
    832 Kb/s
    1.21
    maximum download rate
    5540 Kb/s



    wskazania parametrów adsl livebox z dziś
    Code:
    1.16
    
    tłumienie w górę
    18.5 dB
    1.17
    tłumienie w dół
    37.4 dB
    1.18
    margines zakłóceń w górę
    5 dB
    1.19
    margines zakłóceń w dół
    11 dB
    1.20
    maximum upload rate
    1012 Kb/s
    1.21
    maximum download rate
    9732 Kb/s



    Niby według wskazań livebox o lini mam już upload bliski 1024 a Download prawie 8mb . Tylko co z tego jak na speedtest mam to : Neostrada - synchronizacja vs parametry.( czyli nic się nadal nie zmieniło) a zwykłe pobieranie wlecze się (plik 1.5 gb pobiera mi już 6 godzin) .

    Skoro w parametrach livebox pokazuje jedno a rzeczywistość drugie, to co może być przyczyną tego słabego downloadu?

  • #35 29 Gru 2012 01:01
    elaptron
    Poziom 7  

    Prędkości jakie podałeś są to dostępne brętkosći w danym czasie na twojej lini. Twój router zsynchronizował się najprawdopodobniej na 3.8 mb. to co innego.

  • #36 29 Gru 2012 09:26
    togy
    Poziom 10  

    Jak linia w danym czasie daje możliwość na 8mb download(dziś mam w parametrach prawie 10mb) a upload mam już 1028(oczywiście tylko w prametrach jakie wskazuje livebox) to co mogę zrobić żeby mój router działał z taką prędkością na jaką pozwala linia.

  • #37 29 Gru 2012 11:40
    elaptron
    Poziom 7  

    Teoretycznie nie wiele możesz zrobić. Możesz dzwonić po techników może cos poprawią. Ewentualnie możesz również zadzwonić na p.techniczna i poprosić o zresetowanie DML. Ale potem router po 10 dniach znowu ci sie zsynchronizuje na to co masz teraz bądz jak w moim przpadku 2 razy gorzej :/

  • #38 29 Gru 2012 15:46
    togy
    Poziom 10  

    Nie bardzo rozumiem, co ma router do prędkości, jaka możliwa jest na linii. O ile rozumiem że synchronizacja DLM trwa 10 dni to dlaczego w czasie tej synchronizacji router jest na stałe zsynchronizowany na te 3,5 MB. Pierwsza synchronizacja po podpisaniu aneksu i w czasie jej trwania dawała możliwość pobierania na tym routerze z prędkością prawie 10 MB, a teraz w czasie synchronizacji linii router nie daje już takiej możliwości... Dziwne to jest.

  • #39 29 Gru 2012 17:10
    marrog
    Poziom 22  

    Mam ten sam problem, okazuje się że na nic jest prośba o reset DLM-u. pisałem na chat z konsultantem, stwierdził, że to max prędkość na mojej linii i że nie ma podstaw do przyjęcia dyspozycji resetu ustawień DLM. Ponadto dodam i jemu z resztą też tłumaczyłem, że przez 2 miesiące miałem pełne synchro na 10Mb a po awarii na słupku koło domu mam obecnie 7,5Mb i tak stoi już od 9 grudnia...
    Odpowiedź jest jedna:
    "pana prędkość mieści się w zakresie umowy"

  • #40 29 Gru 2012 19:50
    elaptron
    Poziom 7  

    Sytuacja wygląda dokładnie tak jak napisał kolega powyżej.
    Dużo zależy na jakiego konsultanta trafisz. Najlepiej zadzwonić i pogadać.
    Prośbę o reset DML musisz jakoś umotywować. Dziwne ze po 2 miesiącach gdzie miałeś 10 Mb router zaczął się synchronizować na 7.5. Pewnie po tej awarii zresetowali wam DML i tym razem twój router zsynchronizował się na 7.5. Faktycznie coś jest nie tak i możliwe że za 2 razem wystąpiły jakieś chwilowe zakłucenia które obniżyły twoje synchro.
    Jedyne co możesz robić to próbować dzwonić.

  • #41 29 Gru 2012 19:59
    marrog
    Poziom 22  

    Powiem Wam lepszy numer. W momencie kiedy był u mnie monter za piewszym razem, oczywiście jako tako awaria nie została usunięta, ale niby usunął ( w papierach) dzwonił przy mnie na centralę i prosił o reset. Miła pani po drugiej stronie odpowidziała mu, że prędkośc mieści się w widełkach i nie widzi podstaw aby resetować. On jej no ale właśnie usunąłem awarię i może klient będzie miał lepiej, coś mu odburknęła i gość poprosił aby mu podała swoje personalia po czym zapisał na kartce ze zgłoszeniem mojej awarii i pojechał.
    Awaria została usunięta dopiero na drugi dzień, gdy przyjęli uszkodzenie linii telefonicznej a nie NEO, bo co ciekawe gdy nawiązaywałem połączenie telefonicznie modem tracił synchro i w trakcie trwania rozmowy synchronizował się na 2-4 Mb po czym po zakończeniu połączenia znowu się rozłączał i synchronizował na 7.5Mb no i na moje to w tym momencie DLM obciął mi prędkość.
    Okazało się, że luźny był jeden przewód na słupku niedaleko domu. No ale dzwonię do tych jełopów za przeproszeniem i ciągle dostaję tą samą odpowiedź, jakbym rozmawiał z tą sekretarką co odzywa się i naciąga mnie za każdym razem na min 1.35 min połączenia zanim zdołam wybrac połączenie z konsultantem....

  • #42 03 Sty 2013 15:17
    togy
    Poziom 10  

    Moja dzisiejsza rozmowa po synchronizacji z pracowanikiem pomocy technicznej ORANGE Paweł Grabka ,temat: linia ma synchro 9MB a speedtest pokauzje download nadal 3.8MB


    Podaje to w celu hmmm podejścia pracowników tej firmy.

    Rozmowa z pracowanikiem orange




    Doradca: Witaj w Orange!
    Ty: witam
    Ty: mój numer 20617xxxxxxxxx
    Ty: chcę zgłosić problem z prędkością
    Ty: oto mooje parametry łącza jakie wskazuje livebox 2.0
    Doradca: jaki ma Pan transfer w tym momencie?
    Ty: charakterystyka techniczna
    1.16
    tłumienie w górę
    18.3 dB
    1.17
    tłumienie w dół
    37 dB
    1.18
    margines zakłóceń w górę
    7 dB
    1.19
    margines zakłóceń w dół
    11 dB
    1.20
    maximum upload rate
    944 Kb/s
    1.21
    maximum download rate
    11820 Kb/s
    1.22
    synchronizacja w górę
    849 Kb/s
    1.23
    synchronizacja w dół
    9212 Kb/s
    1.24
    moc w górę
    12.4 dB
    1.25
    moc w dół
    0 dB
    Ty: a wskazania na speedtescie oraz podczas pobierania plików to max 3.8MB
    Doradca: prędkość jest zgodna z posiadaną opcją
    Ty: proszę nie pisać mi tej formułki
    Ty: synchronizacja wyraźnie pokazuje mozliwośc 9MB
    Ty: więc skoro prędkość nie przekracza 4MB znaczy że jest jakiś problem na lini
    Doradca: prędkość łącza ma zawierać się między 2 a 10Mb/s
    Doradca: przepraszam
    Doradca: między 1 a 10
    Ty: tak
    Ty: ale predkośc uploady ma być 1024 a jest 0.57mb
    Doradca: między 256 a 1024 kb/s
    Ty: na mojej umowie oraz aneksie nie mam od 256 do 1024 tylko wyraźnie jest do abonenta do 10240 od abonenta 1024
    Ty: zgłaszam awarie, skoro synchronizacja pokazuje mozliwośc mojej lini 9MB a państwo ograniczacie mi to do 3MB gdzie w umowie oraz aneksie jasno napisne mam że "stały dostep do sieci internet z maksymalna predkoscia , max to 9 MB a nie 3
    Ty: linia daje max wdług synchronizacji na 9 MB
    Ty: wiec jest awaria skoro mam tylko 3MB , proszę o wizyte technika
    Doradca: można zgłosić jedynie reklamację na ten fakt
    Ty: dlaczego reklamacje skoro ewidetnie jest problem na lini
    Ty: nalegam na wizyte technika
    Doradca: nie mogę przyjąć takiego zgłoszenia
    Ty: dlaczego
    Doradca: takie obowiązują mnie procedury
    Ty: co pan panie Pawle wnioskuje ze wskazań technicznych lini jakie panu przesłałem na wstępnie?
    Ty: jakie mam parametry lini?
    Doradca: że wszystko jest wporządku
    Ty: bardzo dobra odpowiedź brawo
    Ty: a teraz panie Pawle skoro w parametrach synchronizacja DLM jest na 9 MB a moja prędkośc w domu jest 3 MB zaledwie 300 metrów od szafy to tez pan uważa że jest w porządku?
    Doradca: tak
    Ty: no proszę , na waszy forum orange ,pomoc, ludzie twierdzą że jest ewidentnie awaria i mam zgłaszać to tu a pan twierdzi że jest ok
    Ty: czyli pan nie widzi konicznosci wysłania trechnika bo panu procedura tak mówi?




    Doradca: tak
    Ty: ale widzi pan problem czy nie?
    Doradca: nie widzę
    Ty: czy to co ja piszę do pana czyta panu program IVONA ?
    Doradca: nie
    Ty: raz jeszcze :
    Ty: charakterystyka techniczna

    maximum upload rate
    944 Kb/s
    1.21
    maximum download rate
    11820 Kb/s
    1.22
    synchronizacja w górę
    849 Kb/s
    1.23
    synchronizacja w dół
    9212 Kb/s
    1.24

    Ty: a dostępna predkośc to 3 MB
    Ty: widzi pan róznice ?
    Doradca: prędkość jest zgodna z umową
    Ty: wie pan co , ja na pana miejscu wstydził bym się pisać takie rzeczy
    Doradca: rozumiem
    Ty: jest pan od tego zeby pomóc klientowi czy żeby powtarzać te bzdury
    Ty: poczeka pan chwilę ,zacytuje z waszego forum
    Ty: odnośnie mojego problemu
    Ty: Reklamuj problem, router pokazuje synchro na 9Mb więc realnie około 7,5Mb powinno być... problem jest na linii lub blokada na loginie.
    Ty: oraz
    Ty: Podejrzewam też że sesje są niestabilne, więc tą sprawę trzeba zgłosić na infolinię.
    Ty: to jak jest, inni widzą problem który nadaje sie do zgłoszenia , a pan tego problemu nie widzi?
    Ty: jaka obsługa taka usługa :D
    Ty: bez obrazy
    Ty: więc prosze raz jeszcze o przyjęcie zgłoszenia i przysłanie technika w celu sprawdzenia lini
    Doradca: nie mam takiej możliwość, ktoś podejrzewał niestabilność linii co się nie potwierdza w testach przeze mnie wykonanych
    Ty: ale problem jest wyraźny, państwo oferują interenet z maksymalną prędkością do 10 linia max obsługuje 9MB a skoro mam 3.8MB to ewidetnie prędkośc nie jest oferowana z max tylko została przycieta( specjlanie lub przez awarie )
    Ty: więc chcę zgłosić reklamacja na niedotrzymanie technicznych warunków umowy, a pan może taka reklamacje przyjąć ?
    Doradca: nie
    Ty: dlaczego?
    Doradca: tylko dział faktury i płatności
    Ty: co dział faktury ma do reklamacji? chyba na techniczne aspekty pan wie lepiej, choć nie przepraszam pan wie tylko to :prędkość jest zgodna z posiadaną opcją
    Ty: :D
    Ty: kabaret a nie firma
    Ty: tylko że kabaret bywa śmieszny a wy ludzi okradacie i oszukujecie .

  • #43 03 Sty 2013 15:59
    marrog
    Poziom 22  

    Miałem podobną rozmowę.
    Wyuczeni są formułki "Prędkość jest zgodna z umową" Choćbyś miał 10Mb tak jak ja przez 2 miesiące to po przycięciu do 1Mb oni nie widzą problemu. Po prostu żenada i tyle. Myślę nad zmianą dostawcy jak tylko umowa się będzie kończyć....

  • #44 05 Sty 2013 14:08
    togy
    Poziom 10  

    hehe marrog powiem wam lepszy news.

    Wczoraj zadzwoniła do mnie pani z orange w mojej sprawie, i co słysze , moje problemy z niską predkością są spowodowane usługą neofon. Mam tę usługę aktywowaną i faktycznie w aneksie jest wpisany ten neofon, moje przeoczenie, (tylko nie wiem skąd ta usługa się wzieła skoro jej nie zamawiałem) mniejsza o to, aneks podpisany nie ma co gadać mogłem uważniej przeczytać.

    No i pani mówi że ona może odblokować jakiś " buszer" (cholerka nie wiem co to jest i czy dobrze powtarzam to co słyszałem w słuchawce) który służy do poprawnego działania tego neofonu, po zdjęciu tego czegoś będe miał pełną prędkość. Zgdodzilem się bo i tak nie korzystam z jakiejś telefoni internetowej za to pobieram dośc sporo,wiec powiedziałem ze moze nawet ta usługę całkowice wyłączć. Rozmowa dobiegła końca neofon i blokada zdjęta ,pani zapewniła że prędkość znacząco wzrośnie i .... TADAM dziś mam predkość jeszcze lepszą jak wczoraj i wogóle jak z przed lat Neostrada - synchronizacja vs parametry.
    Chyba sobie z tej radości strzele z kuszy w torbe :D

  • #45 05 Sty 2013 14:37
    marrog
    Poziom 22  

    Mam wrażenie, że ogólnie jesteśmy robieni w balona. O ile zawsze sobie chwaliłem Neostradę z TP, a mam ją od bodajże 2005r. zaczynając od 128kb/s aż do 6Mb/s przez ostatnie dwa lata, nie odnotowałem jakiś wielkich kłopotów. DO momentu kiedy to niby po sprawdzeniu mojej linii wyskoczyło mi, że mogę mieć 24Mb/s więc zamówiłem jakoś w listopadzie 2011r. Po czym przyszła informacja, że jednak nie ma technicznej możliwości i że zostanę przy tym co mam czyli 6Mb/s. No ok. lecz od tego momentu zaczęły się problemy. Ciągłe zrywanie połączenia, wydzwoniłem w listopadzie i grudniu na infolinię jakieś 40 zł, których oczywiście nie odzyskałem, no bo jak, można śmiało zgłaszać awarię przez www. Ale do tego trzeba mieć ten internet jeszcze, a jak nie działa, to pozostaje łańcuszek i można ewentualnie dzwonić po słupku może ktoś odpowie na tzw głuchy telefon, ponadto poprzez stronę internetową awaria jest rozwiązywana ok 1 miesiąca - tak jeden miesiąc (zgłosiłem usterkę 12-12-12 i do dnia dzisiejszego mam status w realizacji).
    No jakimś miesiącu chyba jakiś bardziej ogarnięty ktoś wpiął mnie na inną kartę, bo zmienili mi modulację z G.DMT na ADSL2+ no i jakoś to chodziło w miarę, ale już nie tak jak kiedyś.
    No ale teraz ta nowa usługa to najlepsza jest. Jak jest dzień albo kilka to IP uzyskuje co 24h a jak ma dzień to co 25 min albo i lepiej, synchronizacji nie zrywa, tylko wylogowuje mnie z serwera...

    A parametry prędkości jak stoją w miejscu tak stoją, bo w końcu Święte słowa
    Prędkość jest zgodna z umową

  • #46 06 Sty 2013 13:44
    marrog
    Poziom 22  

    Panowie !!!!

    Loguję się dzisiaj na swoim ASMAX i ku mojemu zdziwieniu widzę :
    Neostrada - synchronizacja vs parametry.

    Po zalogowaniu się do panelu na stronie orange, w zakładce zgłoszone awarie i reklamacje, status ostatniej ( z dn. 12-12-12) awarii ciągle w realizacji. Więc nie wiem skąd ta prędkość, jak na razie działa ponad 10h bez zerwania. Może tak pozostanie.
    Test na SpeedTest:
    Neostrada - synchronizacja vs parametry.

  • #47 07 Sty 2013 12:46
    togy
    Poziom 10  

    No to masz fart, u mnie pomimo wskazań routera że linia synchronizowała się na 9mb to nadal spedtest mam od 1.5 do 3.8 mb. Nie pomaga wydzwanianie i interwencje konsultantów z bok.Jak technika nie było tak nie ma i odnosze wrazenie że póki sie takowy nie pojawi to nic w mojej spawie się nie zmieni.

  • #48 21 Lut 2013 19:56
    miras626
    Poziom 1  

    Witam miałem podobny problem a mianowicie miałem 6 mega ale chodziło na granicy 2,5 niezgłaszałem bo umowa sie konczyła podpisałem na 10 i dalej to samo zgłaszałem na infolinie 7 razy zawsze ten sam odzew miesci sie w widełkach do 10 no dobra ale wczesniej było 6 a chodziło na siedem wkoncu udalo misie zgłosic przyjechał technik pomiezył pasmo no i feki na łaczu wymienili 50 m kabelka dali nowy modem przełaczył port na adsl2 puscił na dml i dało wydajnosc na poziomie 19 mega oczywiscie dml zbił do 12 mega i sie synchronizuje zero błedów moja rada dzwonic do usioru i nie odpuszczac najlepiej gadac z babkami sa bardziej kompetentne no i z technikiem radze zagadac jak polak z polakiem no wiecie oco chodzi pozdrawiam miras626.

    Na forum też należy pisać jak prawdziwy Polak z Polakiem. Proszę poprawić pisownie w poście, narusza punkt 3.1.13 regulaminu forum. [piterus99]

  • #49 04 Kwi 2013 15:08
    CiupaSs
    Poziom 2  

    Witam.

    Mam również neostrade 10 mega, w poniedziałek moim oczom ukazał się taki obrazek:
    Neostrada - synchronizacja vs parametry.

    Obniżyli mi z dnia na dzień do 6 mega, zmienili standard z adsl2+ na g.dmt, technik u mnie był, stwierdził, że według jego danych jestem na adsl2+ nadal, pokazywałem mu, że jest napisane jak wół, że mam g.dmt, powiedział żebym się cieszył, że i tak mam dużo. Spróbuję z tym resetem dlm.

  • #50 04 Kwi 2013 17:08
    marrog
    Poziom 22  

    Witam

    U mnie było to samo przed Świętami. Lecz we wtorek zaraz na chat z kosultantem obgadałem sprawę, trafiłem na miłą babkę, która przyjęła zgłoszenie uszkodzenia, po 3h był u mnie technik, pyta się co się dzieje z netem, ja mu, że nie zrywa, sesje trwają po 24h, nie ma błedów w transmisji a co trochę mam modem zapięty na mniejszej prędkości.
    Wszedł, podpiął swój modem, zapiął się tak jak mój na 6144, wysłał zgłoszenie na sprawdzenie linii - linia czysta.
    Mówi że nic więcej nie da rady zrobić, pogadałem z nim jak kumaty z kumatym, powiedziałem na czym rzecz polega i że to kpina jest, skoro linia jest stabilna, nie zrywa połączenia, to jakim prawem mam coraz mniej....???
    Zadzwonił na centralę, raz babka odebrała i powiedziała, że nie puści od nowa stabilizacji łączą, po chwili oddzwonił i facet zresetował DLM-a ustwaiając ręcznie pełną 10Mb - od wtorku od godziny 12 mam pełne 10Mb, sesje trwają po 24h sam się dziwił, że po zmianie prędkości parametry zostały praktycznie te same. Może w końcu będzie to co powinno być.
    Walcz bo warto...

  • #51 05 Kwi 2013 17:34
    CiupaSs
    Poziom 2  

    marrog napisał:
    Witam

    U mnie było to samo przed Świętami. Lecz we wtorek zaraz na chat z kosultantem obgadałem sprawę, trafiłem na miłą babkę, która przyjęła zgłoszenie uszkodzenia, po 3h był u mnie technik, pyta się co się dzieje z netem, ja mu, że nie zrywa, sesje trwają po 24h, nie ma błedów w transmisji a co trochę mam modem zapięty na mniejszej prędkości.
    Wszedł, podpiął swój modem, zapiął się tak jak mój na 6144, wysłał zgłoszenie na sprawdzenie linii - linia czysta.
    Mówi że nic więcej nie da rady zrobić, pogadałem z nim jak kumaty z kumatym, powiedziałem na czym rzecz polega i że to kpina jest, skoro linia jest stabilna, nie zrywa połączenia, to jakim prawem mam coraz mniej....???
    Zadzwonił na centralę, raz babka odebrała i powiedziała, że nie puści od nowa stabilizacji łączą, po chwili oddzwonił i facet zresetował DLM-a ustwaiając ręcznie pełną 10Mb - od wtorku od godziny 12 mam pełne 10Mb, sesje trwają po 24h sam się dziwił, że po zmianie prędkości parametry zostały praktycznie te same. Może w końcu będzie to co powinno być.
    Walcz bo warto...


    Właśnie udało mi się po n-tej próbie uzyskać zlecenie na reset dlm:

    Neostrada - synchronizacja vs parametry.

    Dam znać co z tego wyniknie.

    PS. dzisiaj obniżyli mi do: Downstream - 6144 kbps, a było w niedzielę 11150 około.

    A jeszcze mam pytanie czy status zgłoszenie wyświetlił się Panu na stronie orange.pl (w dziale zgłoszenia i awarie) od razu czy po jakimś czasie?

  • #52 05 Kwi 2013 18:34
    marrog
    Poziom 22  

    Status awarii pojawił się po kilku sekundach na stronie orange, w zakładce zgłoszone uszkodzenia i awarie.
    U mnie do dzisiaj jest pełna 10Mb modem zapięty na 12448 ;-) Ciekawe jak długo tak pociągnie.

    P.S. Nie jestem Pan, na forum bynajmniej na większości swracamy się po imieniu (pseudonimie).

  • #53 03 Lip 2013 18:04
    arecki09
    Poziom 17  

    Teraz ja się pochwalę swoimi doświadczeniami. Przez dobre pół roku miałem idealne łącze 10Mb. Synchronizowało się na 11520 do 1312 w ADSL2+. Wszystko pięknie do ostatniego weekendu a dokładnie nocy z soboty na niedzielę. Wróciłem z imprezy a tu modem co trochę traci synchronizacje. Sprawdzam a tu ADSL synchronizacja na 7042 z uplinkiem na 320. Faktycznie wydajność rzędu 0,5 down 0,1 up. Szybciutko rano telefon, babka mówi że tak parametry są koszmarne i przyjmuje zgłoszenie. We wtorek po 12 synchronizacja jeszcze spadła do 6144 do 418 lecz stało się bardziej faktyczne (speedtest 2Mb do 0,3Mb). Dzisiaj przyjechał technik i na szybko stwierdził że u mnie wszystko jest OK. Gatka szmatka mówiłem że od nocki z soboty na niedziele takie cyrki, pokazałem logi z routera przejrzał widmo i powiedział że nie możliwe że kiedykolwiek było tu 10Mb. Ale jeszcze chwile popatrzył i na sam koniec się użalił że cały wieczór w sobotę zakładali nowego Huawei-a i dziwne że się tak dzieje bo przecież powinno być lepiej. No to sory sam sobie odpowiedział że coś odwalili przy wymianie i tak się dzieje. Finał taki że restartowali DLM-a i mam czekać 10 dni na stabilizację, ale nie ma szans by przy ADSL-u odpalili stabliną 10-tkę. Teraz aktualnie synchronizacja jest na 4288 do 320 i jestem ciekawy jak bardzo jeszcze spadnie. Aktualne parametry:

    Signal-to-noise ratio dB 13 16
    Line attenuation dB 24 21
    Power cutback dB 0 0

    Czy jak teraz DLM od 6144 leci mi tylko w dół to jest szansa że wróci na 11520 czy raczej sprawa przegrana??

    Pozdrawiam

  • #54 22 Lip 2013 20:46
    arecki09
    Poziom 17  

    Przepraszam za podbicie, okres stabilizacji zakończył się, i pięknie wycięli mi 60% z początkowej prędkości z którą przez ponad pół roku nie było problemu. Aktualnie według DSLAM-u maksymalnie to 4096 do 512 mimo tego że wcześniej w wartości maksymalnej, przy podobnych parametrach możlwiej było ponad 14MB. Na ile maksymalnie oceniacie to łącze: odbiór wysyłanie
    Signal-to-noise ratio dB 15 13
    Line attenuation dB 23 20
    Power cutback dB 0 0

    Nawet nie wiem jak z nimi teraz walczyć

    Pozdrawiam

  • #55 22 Lip 2013 21:22
    vonamatas
    Poziom 20  

    arecki09 napisał:
    zakładali nowego Huawei-a

    Sprawdź dostępność VDSL Neostrada "Fiber" 40/80) na swojej linii.

  • #56 23 Lip 2013 06:42
    arecki09
    Poziom 17  

    Według testu z ich strony nie mam dostępu na VDSL ale neostrada 10Mb (nie do 10Mb) jest dostępna to dlaczego faktycznie mają problem odpalić nawet połowę tego. Będę męczył ich na tej video infolinii i zobaczymy co powiedzą.

    Pozdrawiam