Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Mercedes 2, 2 cdi Sprinter 200 - mercedes sprinter 2001 313 CDI 2, 2 WEBASTO NIE

05 Nov 2012 11:46 6825 9
  • Level 9  
    Mam problem z webasto i niewiem dokładnie co to moze być lub co można by bylo wymienic żeby funkcjonowało moje webasto zapala się słychać też szum połyka ale jak wejdzie na obroty to automatycznie się wyłącza po chwili startuje .Proszę o pomoc jeśli ktoś już coś takiego miał pewnie wie jak najprościej zlikwidować usterke. :|
  • Level 17  
    Jeżeli słychać ze pracuje i podczas zwiększania obrotów ( faza zczytywania płomienia) nie wykrywa go to sie wyłączy i przejdzie w przedmuch . Po pierwsze jakie ogrzewanie ? Eber czy webasto ? może uszkodzenie czujnika płomienia , kasety ? zapowietrzony układ paliwowy raczej nie ale warto sprawdzić .
  • Level 9  
    To jest webasto a czy moze to być przyczyną termostatu bo temperatury też do końca nie pokazuje nawet jak jest ciepło to temp. Silnika jest maksymalnie 50 czasami 60 czy tez moze być to wina pompki obiegu wody
  • Level 17  
    ja bym zaczął od termostatu .
  • Level 20  
    Zobacz pompę obiegową wody.
  • Level 17  
    Dominik Kawczynski wrote:
    To jest webasto a czy moze to być przyczyną termostatu bo temperatury też do końca nie pokazuje nawet jak jest ciepło to temp. Silnika jest maksymalnie 50 czasami 60 czy tez moze być to wina pompki obiegu wody


    Pompa obiegu wody (z silnika czy webasto ) ? a chodzi przeciez o pracujacy silnik . Jak nie dogrzany to najczesciej wina termostatu . Pompka obiegu wody z webasta pracuje wtedy gdy działa webasto , ma wiadomo za zadanie tloczyc wode na małym obiegu ! . Natomiast jeśli silnik pracuje nawet bez webasta i ma okolo 50-60stopni to termostat . Mało przypadków ze pompa wody silnika ;]
  • Level 15  
    Zapowietrzony układ paliwowy.
  • Mercedes specialist
    Może nie jest to zbyt fachowy sposób, ale po prostu biorę niewielka strzykawke i w rurkę paliwowa od strony baku zapodaje kilkanaście mililitrów paliwa. Jak dotąd zawsze pomagało. Układ nie musi być zapowietrzony, ale jak nie jest uruchamiany całe lato może być rownież problem z jego uruchomieniem wskutek utraty właściwości przez paliwo (zwłaszcza widoczne przy benzynie) znajdujące sie w przewodzie paliwowym. Tak wiec dobrze ten syf przepchać.