Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Licznik Apator Lew 11 - nie działa

06 Lis 2012 19:54 4152 8
  • Poziom 2  
    Cześć wszystkim. Troszkę poszukałem lecz problemu nie znalazłem. Założyli mi licznik przedpłatowy LEW 11 i wszystko ładnie działało około roku czasu. Pewnego czasu doładowałem licznik podziałał około dwóch dni i trach. Włączyłem czajnik i zastałem ciemność. Licznik w ogóle nie działa, wyświetlacz ciemny. Co mogło się tam stać ? Czy jak wezwę kogoś z energetyki to pobierze opłatę za diagnostykę ? Jest tam nad nim tzw. 'es', który jak dojrzałem jest włączony. Może to mieć wpływ ? Przepraszam jestem 'zielony' strasznie. BTW bezpiecznik główny co idzie do licznika sprawny jeśli to ma coś do rzeczy. Proszę o pomoc i ew. ochrzan. Pozdrawiam
  • Poziom 36  
    A za co tu ochrzaniać, dzwoń na 991.
  • Moderator - Elektryka
    Możliwe jest uszkodzenie licznika ale też instalacji przedlicznikowej. Zanim wezwiesz ZE, zaproś lokalnego elektryka.
  • Poziom 36  
    Dzwoń od razu, co Cię interesuje instalacja przed licznikiem.
  • Admin Elektroenergetyka
    andrefff napisał:
    Dzwoń od razu, co Cię interesuje instalacja przed licznikiem.

To jest dom wolno stojący, czy mieszkanie w bloku? Jeśli w bloku, czy kamienicy to miła pani na infolinii najpierw poleci wezwać elektryka.
  • Moderator - Elektryka
    andrefff napisał:
    co Cię interesuje instalacja przed licznikiem.

W zależności od granicy własności może interesować.
  • Poziom 36  
    Zakładałem, że to domek.
  • Moderator - Elektryka
    andrefff napisał:
    Zakładałem, że to domek.

Autor tego nie podał, więc zakładać można wszystko.
    Po za tym w domkach również bardzo często licznik zainstalowany jest "daleko" od granicy własności.
  • Poziom 2