Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jak złozyć Migającą bombke ?

michuu213 07 Nov 2012 18:42 2160 9
Tespol
    michuu213
    Level 9  
    Witam .
    Niedawno kupiłem J69 Migająca Bombka i nie wiem jak ją złożyć . Mam schemat ale nie wiem o co w nim chodzi .
    Jeżeli pisze na złym podforum to przepraszam jestem tu nowy.
    Z góry dzięki za odpowiedzi i pomoc.
  • Tespol
    michuu213
    Level 9  
    Tak to jest to . Dodaje schemat montażowy Jak złozyć Migającą bombke ?
    Przepraszam ale jestem dopiero początkującym i nie za bardzo wiem o co w tym chodzi. Tą pracę mam wykonać na elektronikę . Proszę o dokładną instrukcję - jestem na tym etapie zielony . Dziękuje
  • Tespol
  • Helpful post
    13adam13
    Level 29  
    Witam szanownego elektronika,
    Rozumiem twoje zadanie, zrób tak jak na rysunku:
    Jak złozyć Migającą bombke ?

Jeśli masz nowe diody LED to tam gdzie literka A-anoda lutujesz dłuższą końcówkę,
    Tam gdzie C1 ten mały kondensator ceramiczny 100 pF, w miejsce C2 ten duży czarny mały haczyk - na górę , a + na dół tak jak na schemacie .Rezystory mogą mieć podobne kreski takie jak na rysunku , ale mogą się trochę różnić bo nie wiem jakie masz. Niebieski albo siwy potencjometr lutujesz tam gdzie niebieska kulka.
    scalaki tak jak na rysunku te czarne co mają dużo nóżek. Zasilanie (baterię) tam gdzie te dwie koło siebie kropki .
    Prościej się nie da instrukcja krok po kroku jak dla przedszkolaka.
    Napisz jak zlutujesz.
    Pozdrawiam. :spoko:
    michuu213
    Level 9  
    Bardzo dziękuję za tak szczegółowy opis. :D