Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczne wspomaganie kierownicy do Opla Corsy B rok 2000.

kipex7 07 Nov 2012 20:43 3975 4
    kipex7
    Level 9  
    Witam. Od trzech miesięcy posiadam Corsę B 2000r. 1.7D. :!:
    Ponieważ jeszcze nie ukończyłem kursy prawa jazdy, jeździ nią moja mama. Kręcenie kierownicą to istna masakra. :cry: Nie pomaga żadne smarowanie, kompletnie nic. Dlatego pomyślałem o zamontowaniu elektrycznego wspomagania.
    Tyle, że jestem zielony w tego typu sprawach. :D Bardzo proszę o odpowiedź, czy w mojej corsie, w ogóle jest możliwość zamontowania tego, moja wersja jest kompletnie goła, posiada tylko jeden airbag (wersja city) :|
    No i wgl czy opłaca się to zrobić, jakie części trzeba kupić, ile kosztują, i ile wynesie robocizna. :?:
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    pozdrawiam serdecznie
    Kacper
    User removed account
    User removed account  
    kipex7
    Level 9  
    dzięki za odpowiedź, ale potrzebował bym jednak więcej informacji... takich jak w/w
    pzdr.
    qwertyuiop1000
    Level 24  
    kipex7 wrote:
    dzięki za odpowiedź, ale potrzebował bym jednak więcej informacji... takich jak w/w
    pzdr.

Elektryczne :!: :?: :idea: :D ,bez sensu :idea: :idea: .Jak już chcesz mieć wspomaganie w kierownicy ,to proponuje zamontuj sobie wspomaganie hydrauliczne :idea: :idea: :D efekt jest ten sam , myślę że jesteś w stanie sobie to sam zamontować w swojej corsie :idea:
    .Komplet tego typu wspomagania kupisz na szrocie używane z jakiegoś starego opla corsy z takim samym silnikiem :idea: :D.
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    qwertyuiop1000 wrote:

.Komplet tego typu wspomagania kupisz na szrocie używane z jakiegoś starego opla corsy z takim samym silnikiem :idea: :D.