Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Elektryczne wspomaganie kierownicy do Opla Corsy B rok 2000.

kipex7 07 Nov 2012 20:43 4020 4
    kipex7
    Level 10  
    Witam. Od trzech miesięcy posiadam Corsę B 2000r. 1.7D. :!:
    Ponieważ jeszcze nie ukończyłem kursy prawa jazdy, jeździ nią moja mama. Kręcenie kierownicą to istna masakra. :cry: Nie pomaga żadne smarowanie, kompletnie nic. Dlatego pomyślałem o zamontowaniu elektrycznego wspomagania.
    Tyle, że jestem zielony w tego typu sprawach. :D Bardzo proszę o odpowiedź, czy w mojej corsie, w ogóle jest możliwość zamontowania tego, moja wersja jest kompletnie goła, posiada tylko jeden airbag (wersja city) :|
    No i wgl czy opłaca się to zrobić, jakie części trzeba kupić, ile kosztują, i ile wynesie robocizna. :?:
    Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi,
    pozdrawiam serdecznie
    Kacper
    Anonymous
    Anonymous  
    kipex7
    Level 10  
    dzięki za odpowiedź, ale potrzebował bym jednak więcej informacji... takich jak w/w
    pzdr.
    qwertyuiop1000
    Level 24  
    kipex7 wrote:
    dzięki za odpowiedź, ale potrzebował bym jednak więcej informacji... takich jak w/w
    pzdr.

Elektryczne :!: :?: :idea: :D ,bez sensu :idea: :idea: .Jak już chcesz mieć wspomaganie w kierownicy ,to proponuje zamontuj sobie wspomaganie hydrauliczne :idea: :idea: :D efekt jest ten sam , myślę że jesteś w stanie sobie to sam zamontować w swojej corsie :idea:
    .Komplet tego typu wspomagania kupisz na szrocie używane z jakiegoś starego opla corsy z takim samym silnikiem :idea: :D.
    robokop
    VIP Meritorious for electroda.pl
    qwertyuiop1000 wrote:

.Komplet tego typu wspomagania kupisz na szrocie używane z jakiegoś starego opla corsy z takim samym silnikiem :idea: :D.