Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

peugeot 206 1.4 8V. nie równa praca silnika i gaśnięcie

Marcin123103 10 Lis 2012 11:22 4626 4
  • #1 10 Lis 2012 11:22
    Marcin123103
    Poziom 8  

    Witam. Mam problem z peugeotem 206 1.4 8V. Dałem go do naprawy bo zaczął przygasać na wolnych obrotach i często zgasł. Odbywało się to na zimnym i na ciepłym silniku. Na początku jak się przełączył na gaz to wszystko się poprawiało. Mechanik stwierdził że to silniczek krokowy - wymienił i poprawiło się na trzy odpalania później to samo. Podmiana pompki paliwa, wymiana czujnika położenia wału, ustawienie zaworów - nic nie dało. Kolejny raz wymiana świec - nic nie dało. Wymiana przepustnicy i wtryskiwaczy - nic nie dało. Jak sam zacząłem go diagnozować to wyszło że jak się odłączy klemę + na jakieś 5min to wszystko wraca do normy ale później znowu wariuje. Czy ktoś może mi pomóć?

    Dodano po 1 [minuty]:

    Jeszcze mam pytanie. czy przyczyną może być cewka zapłonowa?

  • #2 10 Lis 2012 11:32
    bartek_j
    Poziom 35  

    To niech ci teraz oddaje kase za niepotrzebnie wymienione czesci.
    Przycyzna jest pewnie nieprawidlowa praca instalacji gazowej. A co to za instalacja, mikser czy sekwencja ?

  • #3 10 Lis 2012 13:14
    1078231
    Usunięty  
  • #4 10 Lis 2012 18:05
    Marcin123103
    Poziom 8  

    Instalacja jest nowa sekwencja. Ale jakby była to przyczyna gazu to na benzynie by chodził dobrze. A to występuje na benzynie i na gazie. Dzisiaj jak jechałem to miał coś takiego że jak puściłem na luz to zgasł i tak kilka razy aż go przegazowałem i wrócił do normy. Muszę chyba poszukać cewki listwowej (zakładanej na świece bo taka jest) do niego i wtedy będe miał pewność. Może ktos jeszcze ma jakieś propozycje?

  • #5 29 Lis 2012 21:38
    codek315
    Poziom 12  

    Witam, miałem podobne objawy w aucie żony z tym, że na biegu jałowym obroty skakały do 2-3 tys. w momencie ruszania raptownie spadały aż czasami gasł silnik. Dzisiaj właśnie wymieniłem silnik krokowy ( nowy ) i objawy są następujące - po rozruchu 3 tys. obrotów ale o dziwo nie gaśnie przy ruszaniu, zbiera się dość dobrze - przedtem robił kangurki. Po nagrzaniu silnika obroty się stabilizują i pracuje normalnie. Wnoszę więc, że wymiana krokowego była uzasadniona, ale co jeszcze może mu dolegać w takiej sytuacji? Proszę o jakieś sugestie i porady ponieważ usterki opisane wyżej są trochę inne niż moja.

 Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME