Witam,
Mam problem z canter 3,0 145KM. Miałem uszkodzoną kabinę po wypadku, kupiłem nową gałą kabinę do przełożenia. Po przełożeniu kabiny zaświeciła się kontrolka check engine.
Silnik na początku chodził bez problemu, potem do 2 tys obrotów, potem nie wkręcał się na obroty wogóle. Mechanik, który to sprawdził powiedział, że zepsuty jest potencjometr gazu. Po wymianie potencjometru, silnik pracuje ale czasami chodzi normalnie, czasami do 2 tys obrotów, i czasami przerywa. Podjechałem do elektronika i sprawdził mi to urządzeniem Lanch podał mi następujące błędy:
P2138 - pedał gazu
P0381 - świece żarowe
P0508 - czujnik temperatury powietrza
P0513 - immobiliser
P2120 - pedał gazu
P2127 -pedał gazu
P2263 - ciśnienie doładowania
P2279 - temperatura powietrza
Co o tym sądzicie mechanik sugeruje, że po przekładce jakiś kabel może nie stykać.....
Pomożecie?
Mam problem z canter 3,0 145KM. Miałem uszkodzoną kabinę po wypadku, kupiłem nową gałą kabinę do przełożenia. Po przełożeniu kabiny zaświeciła się kontrolka check engine.
Silnik na początku chodził bez problemu, potem do 2 tys obrotów, potem nie wkręcał się na obroty wogóle. Mechanik, który to sprawdził powiedział, że zepsuty jest potencjometr gazu. Po wymianie potencjometru, silnik pracuje ale czasami chodzi normalnie, czasami do 2 tys obrotów, i czasami przerywa. Podjechałem do elektronika i sprawdził mi to urządzeniem Lanch podał mi następujące błędy:
P2138 - pedał gazu
P0381 - świece żarowe
P0508 - czujnik temperatury powietrza
P0513 - immobiliser
P2120 - pedał gazu
P2127 -pedał gazu
P2263 - ciśnienie doładowania
P2279 - temperatura powietrza
Co o tym sądzicie mechanik sugeruje, że po przekładce jakiś kabel może nie stykać.....
Pomożecie?