Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Chevrolet Epica 2.0 DOHC - Abs i ladowanie

immocar 11 Lis 2012 07:41 1773 5
  • #1 11 Lis 2012 07:41
    immocar
    Poziom 12  

    Witam
    Problem pojawil sie nagle jak tylko silnik dostanie obciazenia po podpieciu alternatora to wowczas jak rusze autem to zapala sie kontrolka abs i w nim blad przedniego lewego kola a na sterowniku silnika predkosc pojazdu i blad eeprom.
    Z chwila jak odlacze alternator moge jezdzic pol dnia i wszystko jest ok.
    Alternator byl sprawdzany w dwoch firmach na stole pobierczym i wszystko git .
    Na samochodzie ma ladowanie 14,39 bez obciazenia a po wlaczeniu wszystkich odbiornikow 14,35.
    O ile wiem taka sytulacjia moze sie pojawic ja nie ma ladowania a tu jest odwrotnie.

    0 5
  • #3 11 Lis 2012 10:32
    immocar
    Poziom 12  

    Do alternatora dochodzi staly + a do regulatora sa dwa przewody jeden dostaje + po stacyjce ( różowy przewod ) i brazowy po ktorym pojawia sie + i kontrolka gasnie) . a auto nie rowno pracuje faluje na obrotach i zapala sie abs, a wystarczy alternator odlaczyc i tu nie ma roznicy czy staly + czy kable od regolatora i mozna jeszdzic pol dnia
    moze ktos dysponuje schematem elektrycznym?
    Epica jest z 2007 roku

    0
  • #4 12 Lis 2012 08:20
    immocar
    Poziom 12  

    Dodam Ze odlaczylem regulator od wiazki w aucie i podlaczylem osobne wzbudzenie alternatora i sytuacjia wyglada tak samo wiec wychodzi na to ze napiecie ktore laduje akumulator jakby bylo za wysokie ale sprawdzane bylo kilkukrotnie i jest w okolicach 14.39V wiec co moze broic?
    Tak sobie jeszcze mysle czy czasami nie jest wina pompa abs a dokladnie elektronika
    moze ktos ma jeszcze jakies sugestie?

    0
  • #6 13 Lis 2012 20:22
    immocar
    Poziom 12  

    Temat zamykam problem rozwiazany

    0