Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Interfejs użytkownika pod aplikację sterującą wyświetlaczelm led z RS232

wojtektorr 11 Lis 2012 11:43 1284 5
  • #1 11 Lis 2012 11:43
    wojtektorr
    Poziom 14  

Witam serdecznie, jestem początkujący w programowaniu więc proszę o wyrozumiałość. Mam wyświetlacz LED z interfejsem RS232 i chciałbym zrobić małą aplikację z której użytkownik będzie mógł sobie wpisać co ma być wyświetlane na wyświetlaczu (pole textowe, przycisk itp.) O ile wiem jak obsłużyć samą komunikację rs232 to nie bardzo wiem jak się zabrać się do zrobienia programiku pod windowsa? Nie chciałbym się zagłębiać w programy typu Borland C++, szukam czegoś prostego do zrobienia takiego okienka gdzie mógłbym danym obiektom nadać konkretne procedury.

0 5
  • #3 11 Lis 2012 15:46
    wojtektorr
    Poziom 14  

Jak dla mnie nie potrzebny, ale dla klienta obsługującego wyświetlacz interfejs ma być prosty jak budowa cepa. Nie mówie tu o wyświetlaczu lcd 2x16 to jest wyświetlacz 3 kolorowy na którym będą wyświetlane reklamy napisy itp. Mi chodzi o podejście do tematu od strony programu w okienku i komunikacji do atmegi przez port rs232 która steruje tym wyświetlaczem.

0
  • #5 11 Lis 2012 20:34
    Mad.
    Poziom 18