Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Samsung Ch@t 222 Dual Sim - Dzwonki niezgodne z ustawieniami

Wini 230 12 Lis 2012 00:03 1830 10
  • #1 12 Lis 2012 00:03
    Wini 230
    Poziom 23  

    Miałem z telefonem Samsung Ch@t222 Dual Sim problem opisany w tym temacie https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewtopic.php?t=2418566&highlight= i już go rozwiązałem, ale pojawił się następny. Dzwonki połączeń i SMSów są nie zgodne z ustawieniami wybranymi przeze mnie. Wybieram określony dzwonek i rodzaj alarmu dla określonej karty SIM, a telefon i tak dzwoni po swojemu mimo iż pokazuje wybrane przeze mnie ustawienia. Telefon jest jeszcze na gwarancji, czy należy go oddać do serwisu ? Czy da się go naprawić jakoś samemu ?

    Dodano po 5 [godziny] 42 [minuty]:

    Proszę o odpowiedź, wolałbym nie zanosić telefonu do Media Markt, bo pewnie nie zobaczę go co najmniej dwa tygodnie, a nie mam zapasowego telefonu. Czy gdybym wgrał nowy soft w nieautoryzowanym serwisie na własną rękę telefon stracił by gwarancję ?

    0 10
  • Pomocny post
    #2 12 Lis 2012 11:31
    arem
    Poziom 39  

    Jeśli ktoś w nieautoryzowanym serwisie wgra Ci tą samą wersję programu to nie stracisz gwarancji , ale pewnie nic to nie da i trzeba wgrać oprogramowanie innej wersji nie "brandowane" , ale gwarancja pójdzie do kosza.

    0
  • #3 12 Lis 2012 13:07
    Wini 230
    Poziom 23  

    Telefon kupiłem w Media Markt, w sprzedaży detalicznej, poza jakąkolwiek siecią, więc myślę że nie był brandowany. Posiada następującą wersję oprogramowania : E222XXKF1 CSC:E222OXAKE3. Czyli nie ma innego sposobu naprawienia telefonu, jak tylko wgranie nowego softu ?

    0
  • Pomocny post
    #4 12 Lis 2012 13:56
    Kamil16161616
    Poziom 20  

    Ja bym nie kombinował nic tylko zaniósł telefon na gwarancję. Popytaj znajomych może mają jakiś nie potrzebny telefon to Ci pożyczą na czas naprawy.

    0
  • Pomocny post
    #5 12 Lis 2012 14:25
    arem
    Poziom 39  

    Jeśli kupiłeś w sklepie , to wgraj oprogramowanie i nie przejmuj sie że stracisz gwarancję.

    0
  • #6 26 Lis 2012 23:37
    Wini 230
    Poziom 23  

    Zawiozłem telefon do autoryzowanego serwisu, po 2 tygodniach wgrali mu nowy soft, ale telefon dalej dzwoni po swojemu. Gdy na jednej karcie Sim w profilu telefonu wybieram rodzaj dzwonka i dzwonek z listy na drugiej automatycznie telefon przyjmuje te same ustawienia. Pomimo to dla tej drugiej karty dzwoni zupełnie inaczej niż jest to zapisane w ustawieniach. Dla drugiej karty zmienia dzwonek i rodzaj alarmu zależnie od wybranego profilu, jednak zawsze niezgodnie z tym co pokazują ustawienia. Po wyjęciu baterii i ponownym jej włożeniu pamięta wszystkie ustawienia, oprócz języka, który trzeba ustawiać ponownie. Czy ten telefon jest wadliwy, czy też może jest to prawidłowe działanie ?

    Dodano po 1 [godziny]:

    Czyżby to forum upadało Samsung Ch@t 222 Dual Sim - Dzwonki niezgodne z ustawieniami , ostatnio nie można uzyskać tutaj żadnej odpowiedzi.

    0
  • #7 28 Lis 2012 11:26
    Wini 230
    Poziom 23  

    Sam już dowiedziałem się czy tak powinno być. Nie powinno, bo po wyjęciu karty SD telefon zaczął pracować normalnie, ale po jego wyłączeniu i włączeniu, usterka pojawiła się ponownie, pomimo braku karty SD. Dodatkowo telefon przy wkładaniu słuchawek potrafi sam nawiązywać połączenie z przypadkowym numerem z książki telefonicznej, a czasem sam zmienia aktualną sieć. W serwisie gwarancyjnym zmienili mu soft, ale nic to nie dało. Muszę go reklamować jeszcze raz.

    0
  • Pomocny post
    #8 28 Lis 2012 11:28
    Kamil16161616
    Poziom 20  

    Mogliby wymienić ten telefon na nowy... Obawiam się, że znowu będzie to samo- soft i dziękujemy... Daj znać jak Ci poszło.

    0
  • #9 28 Lis 2012 13:28
    Wini 230
    Poziom 23  

    A czy ktoś wie może co należy zrobić aby wymienili telefon na nowy ? Kupiłem go w Media Markt Radom, ale reklamowałem go w autoryzowanym punkcie serwisowym CCS, który serwisuje również inne marki telefonów. Czy reklamację należy zgłosić w serwisie, czy też może w miejscu zakupu ?

    0
  • Pomocny post
    #10 28 Lis 2012 13:31
    Kamil16161616
    Poziom 20  

    Jak się nie mylę to serwis sam decyduje czy wymieniają na nowy czy dalej kombinują. Jak zgłosisz do media to czas oczekiwania na rozpatrzenie reklamacji będzie dłuższy niż w serwisie samsunga.

    0
  • #11 28 Lis 2012 17:15
    Wini 230
    Poziom 23  

    Byłem w serwisie i okazało się że problem z ustawieniem dzwonków wynikał z tego że w trakcie ustawiania profili dźwięków do zmiany sieci używałem klawisza zmiany sieci, zamiast klawisza nawigacyjnego :oops: Jeżeli chodzi o samoczynne nawiązywanie połączenia lub zmianę sieci to problem występuje rzadko i na razie nie jest uciążliwy. W tej sytuacji trudno by mi było udowodnić w serwisie że coś takiego ma miejsce, więc dałem sobie z tym spokój.

    0
TME logo Szukaj w ofercie
Zamknij 
Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
TME Logo