Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Modem Huawei E169 z iPlus i konfiguracja do sieci Aero2.

wins2288 12 Lis 2012 10:46 17490 30
  • #1 12 Lis 2012 10:46
    wins2288
    Poziom 8  

Witam. Mam taki problem zakupiłem na aukcji modem Huawei E169 z iPlusa do sieci darmowej Aero2 ale nie mogę sobie poradzić z konfiguracją. Jak sprawdzić czy modem ma simlocka to pierwsze pytanie? Jeżeli ma to jak go usunąć. Potem przy pomocy jakiego programu skonfiguruję modem z moją kartą którą przysłała mi sieć Aero2. Bardzo proszę o pomoc jestem zielony w tych sprawach.

0 29
  • #2 12 Lis 2012 10:55
    Atreyu Makiavel
    Poziom 34  

Wystarczy tylko zmienić APN:darmowy i reszta powinna podejść od iPlusa. Aplikacja jest ok. Żadnego problemu nie miała z obsługą karty Play dla przykładu.

0
  • #3 12 Lis 2012 11:00
    wins2288
    Poziom 8  

Czyli nie ma problemu z tym ze modem może mieć simlocka? Na mapce Aero2 mój region powinien mieć zasięg tej sieci ale u mnie nie ma.... Kolega mieszka niedaleko i u niego jest mały zasięg. CO jest nie tak?? Myślałem ze po prostu coś nie umiem skonfigurować i dlatego. Jak można zrobić jakiś test??

0
  • #4 12 Lis 2012 11:20
    tele_sim
    Poziom 33  

wins2288 napisał:
    Czyli nie ma problemu z tym ze modem może mieć simlocka?

Jak bedzie simlock to aplikacja np iplus czy tam playonline napewno pokaże Ci komunikat że trzeba wpiswać kod odblokowujący simlocka.

0
  • #5 12 Lis 2012 11:24
    wins2288
    Poziom 8  

Takiego komunikatu nie ma więc wszystko niby jest ok ale sieci nie mogę złapać. Jest jeszcze jakaś rada dla mnie czy po prostu nici z planów na używanie darmowej sieci Aero2??

0
  • Pomocny post
    #6 12 Lis 2012 11:27
    tele_sim
    Poziom 33