Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Wyszukiwarki naszych partnerów

Wyszukaj w ofercie 200 tys. produktów TME
Europejski lider sprzedaży techniki i elektroniki.
Proszę, dodaj wyjątek elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

laguna II - Laguna 1,8 B+G Duże spalanie

automix 13 Lis 2012 00:01 3309 5
  • #1 13 Lis 2012 00:01
    automix
    Poziom 19  

Witam. Zacznę od tego że jestem mechanikiem, ale moja branża to automatyczne skrzynie biegów. Posiadam Renault Laguna II z 2002 roku z silnikiem 1,8 benzyna z gazem sekwencyjnym firmy lovato. Samochód chodzi poprawnie a nawet bardzo ładnie, równo. Tak jest na benzynie i na gazie. Spalanie benzyny i gazu to ok 15 litrów na 100 km w trybie mieszanym a przy jeździe na trasie powyżej 140 km/h to ok 17 litrów. Podłączałem clipa i okazało się że jedyny błąd jaki jest ( nie da się go wykasować ) to : uszkodzenie katalizatora. Chyba ktoś wywalił katalizator i pozostała tylko obudowa tego katalizatora. Sonda pracuje ogólnie w całym swoim zakresie. Teraz pytanie: Czy winą dużego spalania może być to że nie ma katalizatora ( sonda przecież jest za katalizatorem w tym przypadku ) czy może ktoś ma inne pomysły. Każda mądra sugestia będzie na wagę złota.

• #2 13 Lis 2012 19:55
    szumrak
    Poziom 17  

Kolego, a co z temperaturą silnika?

• #3 14 Lis 2012 10:38
    automix
    Poziom 19  

Temperatura silnika OK. Po odpaleniu silnik chodzi na podwyższonych obrotach w miarę nagrzewania się silnik spada z obrotów. Clip wykazuje temperaturę taką jak powinien podczas całego cyklu pracy.

• #4 24 Lis 2012 15:42
    piotr8111
    Poziom 11  

a koło zmiennych faz rozrządu w jakim jest stanie , nie słychać go?

• #5 09 Paź 2014 20:32
    raf60
    Poziom 1  

Kolego w Twoim aucie są dwie sondy lambda i ta pierwsza od silnika jest odpowiedzialna za wysokie spalanie

• #6 09 Paź 2014 20:58
    automix
    Poziom 19  

temat zamykam już dawno samochodu nie mam

Szukaj w ofercie
Zamknij