Elektroda.pl
Elektroda.pl
X

Search our partners

Find the latest content on electronic components. Datasheets.com
Elektroda.pl
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Corsa B 1.5D Isuzu - Schemat ustawienia paska rozrządu

13 Nov 2012 14:52 19221 19
  • #1
    User removed account
    User removed account  
    [28-30.06.2022, targi] PowerUP EXPO 2022 - zasilanie w elektronice. Zarejestruj się za darmo
  • #2
    mirekfm
    Level 19  
    Schemat ustawienia paska rozrządu

    Corsa B 1.5D Isuzu - Schemat ustawienia paska rozrządu
  • #3
    kajaba autoserwis
    Level 29  
    Corsa B 1.5D Isuzu - Schemat ustawienia paska rozrządu
    Proszę bardzo.
  • #4
    User removed account
    User removed account  
  • #5
    kajaba autoserwis
    Level 29  
    ernest_debesciak wrote:
    dostałem auto w którym zdjęto pasek i poprzestawiano całkowicie koła zębate.
    To jak, koła masz zdemontowane z pompy i wałka??
  • #7
    User removed account
    User removed account  
  • #8
    przem27
    Level 30  
    Tłok w GMP i ma się pokryć znak na kole wału korbowego ze znakiem na kadłubie jak na rys. a te "kółeczka" to są miejsca na blokady, wał jak wcześniej, resztę zablokować i zakładać pasek, prościej chyba się nie da.
    pozdr
  • #9
    User removed account
    User removed account  
  • Helpful post
    #10
    przem27
    Level 30  
    Musisz ustawić tak żeby blokady weszły na swoje miejsce, tak w pompie jak i w kole wałka, jeśli urwana śruba to wypadało by ją wykręcić.

    jeśli chodzi o GMP to tak po 180 stopniach będzie znów GMP tyle że w innej fazie pracy, czyli jeśli najpierw był suw sprężania to po 180 stopniach będzie wydechu.

    Sprawdzić można czy to wykręcając świece czy wtryskiwacz, ale z reguły ustawienia wału "na znak" powoduje ustawienie pierwszego tłoka w GMP (z małymi wyjątkami)
    pozdr

    P.S. Biorąc się za taką robotę, te podstawowe rzeczy powinieneś wiedzieć, święto będzie jak admin nie wywali do kosza, przy czym lojalnie uprzedzam że przy następnym podstawowym pytaniu będę raportował.
  • #11
    User removed account
    User removed account  
  • #12
    przem27
    Level 30  
    Tu nie chodzi o profesjonalne sformułowanie pytania tylko o to żeby naprawiając silnik wiedzieć chociaż co się naprawia i jak to ma w założeniu funkcjonować, czyli znać podstawową budowę silnika na przykład, lub podstawową zasadę działania, żebyś potrafił odróżnić silnik cztero od dwusuwowego itd w innym przypadku nasza pomoc na niewiele się zda. Jeśli chcesz się w to zagłębić a nie jest to tylko jednorazowa fanaberia w celu pseudo zaoszczędzenia na warsztacie to poszukaj nawet tutaj na elektrodzie tematów z polecanymi pozycjami do nauki.
    pozdr
  • #13
    User removed account
    User removed account  
  • #14
    przem27
    Level 30  
    A czy pokrywa Ci się otwór w kole wałka rozrządu służący do blokowania z otworem w głowicy? Jeśli tak to raczej głowica do zdjęcia, uszkodzone zawor ewentualnie ciało obce w cylindrze.
    pozdr
  • #15
    User removed account
    User removed account  
  • #16
    kajaba autoserwis
    Level 29  
    Źle ustawiasz wał.
  • #17
    przem27
    Level 30  
    Rany!!#$ Przecież wszystko już Ci pisałem! a co według Ciebie oznacza skrót GMP??
    Albo oddaj komuś kto wie co zrobić...
    pozdr
  • #18
    User removed account
    User removed account  
  • #19
    User removed account
    User removed account  
  • #20
    przem27
    Level 30  
    Bardzo się cieszymy że naprawiłeś samochód, a z takim podejściem że dasz nam spokój.
    pozdr