Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

[C#][Visual Studio 2010] - Błąd przy instalacji VS2010

przemko07 14 Lis 2012 15:40 2334 10
  • #1 14 Lis 2012 15:40
    przemko07
    Poziom 16  

Witam, mam obraz VS2010 z MSDN dla studentów za darmo.
    Dostałem projekt do zrobienia, przy wykorzystaniu WPF'a w C#.
    Chciałem wykorzystać do tego VS2010 jednak nie przechodzi mi instalacja.
    Screen ten pokazuje na ile instalacja mi pozwala, kolejny krok to jest błąd.
    Jedyny błąd jaki dostaje, nie dostaje nic innego.
    Obraz to Visual Studio 2010 (x86). Prosiłbym o nie tyle pomoc w zainstalowaniu VS2010 ale może raczej umożliwienie mi pracy z WPF'em, nie mam żadnego doświadczenia w tworzeniu aplikacji z tej technologii, ale pamiętając WinForm, to tylko VS pozwalał na fajną zabawę z WinForm, więc wydawało mi się że VS będzie niezbędny. :)
    dziękuje i pozdrawiam

Edit: sorki, coś źle pewnie zrobiłem z upload'em zdjęcia, teraz wszystko jest :)

0 10
  • #2 14 Lis 2012 15:44
    marcinj12
    Poziom 40  

A gdzie rzeczony błąd??

0
  • #3 14 Lis 2012 18:24
    tomekptk
    Poziom 11  

Aby zainstalować Visual studio konieczne są pewne komponenty, które nie zawsze istnieją w pakiecie instalacyjnym. Podczas instalacji najlepiej mieć otwarte połącznie z Internetem, wtedy teoretycznie instaler powinien sam sobie pobrać potrzebne elementy. Na początek pobierz i zainstaluj ręcznie, to, czego brak zgłasza instaler, czyli: Multi-Targeting Pack for Microsoft .NET Framework 4.

0
  • #4 14 Lis 2012 19:11
    przemko07
    Poziom 16  

Ok, zainstalowałem, uruchomiłem ponownie PC i włączyłem instalacje ponownie.
    Na początku znowu dostałem informacje że nie ma "Multi Targeting Pack", ale pomimo tego wlaczylem jeszcze raz instalacje, i zadziałało. targeting pack został zainstalowany, a przynajmniej przeszło przez niego bezboleśnie.