Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Opel vectra '97 - Problem z przekręceniem kluczyka

15 Lis 2012 10:33 3714 8
  • Poziom 2  
    witam. mam problem ze stacyjką w moim aucie chodzi o to że jest problem z przekręceniem kluczyka a gdy dojdzie do tego jeszcze blokada kierownicy to już kaplica, trzeba się naszarpać żeby to wszystko odblokować.Czy to wina wkładki, czy usterka tkwi w mechanizmie blokady kierownicy?
  • Poziom 42  
    Wkładka, czasami pomaga wymycie jej...
  • Poziom 32  
    Przypadkiem nie myj jej wd40 bo na drugi dzień tylko wymiana pomoże, kup olejek do zamków w sprayu i nie żałuj to zacznie się kręcić
  • Poziom 2  
    dzięki za pomoc olejek w spreyu świetna sprawa :D
  • Poziom 21  
    autoas napisał:
    Wkładka, czasami pomaga wymycie jej...
    A czasami tylko wymiana :) W ogóle Vectra B ma chyba problem z tymi stacyjkami. U moich znajomych wkładki były wymieniane w 4 na 5 aut...
  • Poziom 42  
    qoompel napisał:
    A czasami tylko wymiana

    A czasami niepotrzebnie :D , wystarczy wymycie w odpowiednim środku...jak się wie...
  • Poziom 14  
    Witam. Podłącze się pod temat. Mam taki sam problem jak kolega, co do stacyjki to już wiem co i jak. Pytanie o wkładki w drzwiach i klapie. Po pierwsze czy wkładka w kombi jest taka sama jak np w sedanie? Mam po lifcie 2000 rok. W drzwiach nie mogę przekręcić kluczyka w żadną strone a w klapie wchodzi max do połowy, centralny z pilota działa idealnie. Czy wymycie pomoże chociaż w drzwiach? Jeśli nie to tylko wymiana ale że jestem uczulonuy na szczegół to jeden kluczyk do wszystkiego więc jak z tym bagarznikiem? mogę kupić zestaw od sedana? Dzięki za pomoc.
  • Poziom 42  
    Najlepiej wymontuj i daj do naprawy w takiej firmie gdzie dorabiają klucze, zrobią porządnie...
  • Poziom 10  
    kolego a nafta w strzykawce nie da rady-weż 20 ml,najgrubszą strzykawkę i wtłocz do zamków-pierwszą dawkę małą by tylko zwilżyć brud-a po 10-15 minutach wstrzyknij przez igłę ile będzie trzeba-brud sam wypłynie
    nie zaleca się stosowania smarów
    gdyż smar z pyłkiem stworzy armagedon
    ostatnim procesem jest naoliwienie olejem do zamków
    w czasie zakończenia wtryskiwania nafty włożyć delikatnie kluczyk i rozruszać wkładkę-po tej czynności przepłukać naftą wkładkę