Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Prosz, dodaj wyj徠ek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzi瘯i temu, 瞠 ogl康asz reklamy, wspierasz portal i u篡tkownik闚.

jak sprawdzic przep造womierz?

02 Lut 2005 19:14 9399 5
  • Poziom 9  
    mam paska 2.0L silnik 2E.Jak sprawdzic przep造womierz>??.
  • Pomocny post
    Spec od samochod闚
    Zdj望 wtyczk od przep造womierza, gdy chodzi lepiej to prawdopodobnie jest jego wina.

    Pozdrawiam.
  • Poziom 23  
    mo積a sprawdzi, czy jest ci庵這嗆 na 郵izgaczu - podpinasz si miernikiem pod wtyczke , mierzysz ruszaj帷 przes這n (je瞠li jest taka) - je瞠li jest na zasadzie "gor帷ego drutu" - to mierzy si spadek napi璚ia

    pozdrawiam


    P.S.
    Sprawdzanie w tym momencie b璠zie zgrubne na zasadzie dzia豉 - nie dzia豉 :( natomiast czy s poprawne - to tylko diagnostyka)
  • Pomocny post
    Poziom 11  
    Witam!
    Pomiar napiecia miedzy pinem 1 i 2
    na biegu jalowym nap. ok1,2V
    przy 3000 rpm ok.1,7V

    Napiecie zasilania pin 2 i 3 nap. min.11V

    Dodano po 2 [minuty]:

    Uwaga zdjecie wtyczki podczas pracy z przeplywomierz grozi uszkodzeniem jednostki sterujacej!!!!!!

    Dodano po 38 [minuty]:

    Sprostowanie!!!!!!!!!!
    do mojego ostatniego postu w pospiechu pomylilem silniki.
    Sprawdzenie przeplywomierza VW passat silnik 2E:
    1 zasilanie pin 3 i 4 5V
    2 bieg jalowy pin 2 i 4 0,9V
    2000rpm pin 2 i 4 1,5V
    4000 rpm pin 2 i 4 2,2V
    3 klapa zamknieta rezystancja 610 om pin 2 i 3
    klapa zaamknieta rezyst. 60 om pin 2 i 4
    klapa full otwarta rezyst. 280 om pin 2 i 3
    klapa full otwarta rezyst 780 om pin 2 i 4
    Pozdrawiam i przepraszam za blad
  • Poziom 9  
    dzieki wszystkim!!!!!!!! bede miesza nzrka
  • Poziom 10  
    ciempiel napisa:
    Witam!
    Pomiar napiecia miedzy pinem 1 i 2
    na biegu jalowym nap. ok1,2V
    przy 3000 rpm ok.1,7V

    Napiecie zasilania pin 2 i 3 nap. min.11V

    Dodano po 2 [minuty]:

    Uwaga zdjecie wtyczki podczas pracy z przeplywomierz grozi uszkodzeniem jednostki sterujacej!!!!!!

    Dodano po 38 [minuty]:

    Sprostowanie!!!!!!!!!!
    do mojego ostatniego postu w pospiechu pomylilem silniki.
    Sprawdzenie przeplywomierza VW passat silnik 2E:
    1 zasilanie pin 3 i 4 5V
    2 bieg jalowy pin 2 i 4 0,9V
    2000rpm pin 2 i 4 1,5V
    4000 rpm pin 2 i 4 2,2V
    3 klapa zamknieta rezystancja 610 om pin 2 i 3
    klapa zaamknieta rezyst. 60 om pin 2 i 4
    klapa full otwarta rezyst. 280 om pin 2 i 3
    klapa full otwarta rezyst 780 om pin 2 i 4
    Pozdrawiam i przepraszam za blad


    Mam w samochodzie faluj帷e obroty na biegu ja這wym, dokona貫m pomiaru na przep造womierzu i oto one:
    zasilanie pin 3 i 4; 4,9V
    bieg jalowy pin 2 i 4; 1,43V
    2000rpm pin 2 i 4; 1,6V
    4000 rpm pin 2 i 4; 2,42V
    klapa zamknieta rezystancja 253 om pin 2 i 3
    klapa full otwarta rezystancja 78 om pin 2 i 3
    max op鏎 660oma na pinach 2 i 4 przy ok 2/3 otwarcia, potem zaczyna warto嗆 spada
    Czy na podstawie tych wynik闚 mo積a stwierdzi uszkodzony przep造womierz.