Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Proszę o Opinię Intel Core . -

17 Lis 2012 11:36 840 7
  • Poziom 7  
    Witam.
    Jestem zielony co do spraw komputera.
    Tu podaję podstawowe chyba informacje o moim komputerze.

Intel Core 2 cpu
    4400 @ 2.00 GHz
    2.01 GHz , 1GB ram

Karta graficzna Nvidia GeForce 210 1gb
    Zasilacz to Fell 350ATX

Komputer ma już swoje 5 latek.
    Po zmianie karty graficznej na nową(stara się spaliła)
    Gdy słucham muzyki,oglądam filmy to tak się zacina ,jakby przeciąga głos
    I to nie jest wina buforowania..
    Gram też często w gry ,ale nie wiem czy na tego złoma coś wgl jeszcze można wgrywać ,żeby nie wybuchł mi ;D
  • Poziom 7  
    Zaproponujesz jakiś ?
    Więc tako parametry to jeszcze w miarę mogą być ?
  • Poziom 43  
    Tu wybór jest duży. Tobie wystarczy 400W - byle markowy.
    Jeśli system też ma 5 lat jak i komputer to już przyszła pora aby go ponownie zainstalować bo żadne czyszczenie nie da tak dobrych efektów.
    Jeśli jednak jest w miarę świeży system to na początek aktualizacja sterowników.
  • Poziom 7  
    Jakieś 2-3 tygodnie temu zrobiłem formatowanie komputera.
    A co do aktualizowania sterowników to hmm.. zrobię to jutro jak znajdę chwile czasu.
  • Poziom 15  
    Ja mam Intel Core 2 Duo 2,8 Ghz E7400 teraz bym chętnie wymienił procka bo to już kapeć .
    Ty zaś masz gorszą wersje to tym bardziej.
    Mi filmy się nie zacinają lecz jedna taka gierka flash tak ścina i procek wtedy 100 % .
    Ogólnie nadszedł czas na zmianę .
  • Poziom 37  
    Bartusiak69 napisał:
    Ja mam Intel Core 2 Duo 2,8 Ghz E7400 teraz bym chętnie wymienił procka bo to już kapeć .
    Ty zaś masz gorszą wersje to tym bardziej.
    Mi filmy się nie zacinają lecz jedna taka gierka flash tak ścina i procek wtedy 100 % .
    Ogólnie nadszedł czas na zmianę .