Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Wyrzucanie do pulpitu win7 x64 ultimate.

18 Lis 2012 13:42 3468 10
  • Poziom 10  
    Witam, mam pewien problem ze swoim nowo nabytym komputerem.
    System: win7 ultimate x64
    komputer: https://obrazki.elektroda.pl/1168228300_1352218101.png [z tym że ram jest 2 x 4]

Problem: Notorycznie wyrzuca do pulpitu.

- z gier [irytujące]
    - z programów [jakichkolwiek]
    - nawet podczas pisania, co chwilę słyszę dźwięk który pojawia się jak chcemy pisać a nie zaznaczyliśmy pola w którym chcemy to robić. Więc tutaj też jest wyrzucanie.

Proszę o pomoc, nie znam się na tym kompletnie, niema opcji na wirusy itd. Komputer przeskanowany Kasperskim, wersja płatna, cały czas włączony.

Pozdrawiam i czekam
  • Pomocny post
    Poziom 33  
    Windows 7 Ultimate 64-bit oryginalny ?
    sterowniki do chipset i reszty podzespołów zainstalowane ?
    test RAM przeprowadż memtest86 .
  • Poziom 10  
    Windows nie jest oryginalny, póki co trial 30 dni, nic z nim nie robiłem.
    Sterowniki poinstalowane z płyt, płyta główna grafika + aktualizacje które są włączone.

Jest jakiś inny sposób na test pamięci? Nie mogę uruchomić tego programu za Chiny ludowe, mam tylko pdrive, brak czystych płyt :(
  • Poziom 43  
    kasamowa napisał:
    Jest jakiś inny sposób na test pamięci? Nie mogę uruchomić tego programu za Chiny ludowe, mam tylko pdrive, brak czystych płyt :(

To pobierz wersję na pendrive.

Daj screen z HWMonitor.
  • Pomocny post
    Poziom 35  
    Czy w czasie pojawiania się pulpitu kursor myszki jest w prawym dolnym rogu ekranu?
  • Poziom 10  
    Kursor stoi tam gdzie stał, strona nadal jest otwarta [podczas pisania na jakimkolwiek forum], znika miejsce gdzie się pisze, ten migający 'pasek' oraz pojawia się dźwięk żeby zaznaczyć miejsce do pisania.

Z gier wyrzuca do pulpitu średnio co 30 sek.