Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Relpol
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Megane 1.6 k7m720 - Strzelający przekaźnik pompy paliwa

19 Lis 2012 15:48 2481 3
  • Poziom 11  
    Witam mam problem z renówka z silnikiem k7m720 na sterowniku fenix5 mianowicie po włączeniu zapłonu strzela przekaźnik pompy paliwa z dużą częstotliwością i nie można odpalić samochodu(brak sterowania wtryskami oraz iskra)sprawdzone zostały masy na sterowniku pin 2, 3, 18, zasilania pin 32 i 24 czujnik położenia wału 33, 34(rezystancja 200 ohm przy kręceniu rozrusznikiem około 0,5V zmiennego) oraz jego wiązka do kompa. Podłączałem się interfejsem po skanie wszystkich modułów wykrywa sterownik silnika, ABS i centralna elektrykę łączy się z wszystkim oprócz sterownika silnika, sprawdziłem wiązkę do złącza diagnostycznego- sprawna. Zasilanie przekaźnika około 12V. Po wyjęciu przekaźnika podłączyłem miernik pomiędzy plusem cewki a sterującym z kompa miernik pokazuje około 12v lecz linijka na dole miernika cały czas skacze (cyklicznie załączana masa). Immo wyłączone Proszę o pomoc. Strzelający przekaźnik pompy paliwa
  • Relpol
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Wciśnij tam żarówkę a nie miernik, aby pod obciążeniem sprawdzić.

    Wyjmij akumulator, są tam bezpieczniki, nie sprawdzaj ich na przejście lecz wyciągnij i sprawdź czy całe są.
  • Relpol
  • Poziom 11  
    Witam ponownie problem był w pamięci sterownika 28f512a nie było dobrego styku ponieważ ktoś wycinał gumę w tym miejscu i usuwał immo i nie zabezpieczył dobrze teraz przekaźnik nie strzela i można się połączyć ze sterownikiem lecz nie włącza się pompa paliwa i nie ma sterowania wtryskami czyli auto nie odpala.Błędy się pojawiają dotyczące napięcia zasilania oraz czujnika prędkości lecz po usunięciu nie powracają.Po połączeniu i podglądnięciu rzeczywistych parametrów napięcie zasilania wynosi 8v a w rzeczywistości na sterowniku jest około 12.2V czy to może wskazywać na uszkodzone sterownika ?? nie mogę również aktywować interfejsem np przekaźnika pompy paliwa czy zaworu przewietrzania baku jedynie co mogę to zapalić kontrolkę niesprawności silnika proszę o pomoc.
  • Poziom 29  
    Gilbert250 napisał:
    Po połączeniu i podglądnięciu rzeczywistych parametrów napięcie zasilania wynosi 8v a w rzeczywistości na sterowniku jest około 12.2V
    tak może wskazywać, objawy mogą wskazywać na blokowanie przez immo( brak pompy i wtrysków). Pozdrowienia.