Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Jaka antena do DVB-T oraz dekoder DVB-T co kupić. Czerwonak/Poznań

korrrrra 20 Nov 2012 17:32 7050 19
    korrrrra
    Level 9  
    Ferguson Ariva T65
    Wiwa HD-90
    Thomson THT501

? do 150zł

- zależy mi też na tym, żeby można było oglądać sobie filmy z USB, albo dysku na USB, co wiąże się z jakością polskich napisów - przydałyby się większych rozmiarów (nie jak w wersjach z kina), albo możliwość ustawiania wielkości czcionki... nie znam się kompletnie więc nie wiem o co pytać. domyślam się że kodeki każdy z tych dekoderów ma podobne.

- sygnał - lokalizacja telewizora marki THOMSON - CRT - Koziegłowy/Czerwonak (k. Poznania). Jaka jest do tego potrzebna antena? Skąd leci sygnał? Co to jest moc głowicy w dekoderze - bo na różnych forach czytam, ale i tak żadna lampka się mi nie zaświeciła.

- każdy też strasznie straszy wieszaniem się WIWA HD-90 jest coś na rzeczy, czy to tylko plotki?

Po prostu wolałabym łatwo, prosto i przyjemnie a po przeczytaniu wszystkiego widzę, że im dalej w las tym więcej drzew.

Acha na 100% nie mogę mieć tych "łamanych" dekoderów wpinanych w SCART - bo potrzebuję łatwy dostęp do USB, a nie mam możliwości nurkowania za telewizor.:)
    User removed account
    Level 1  
    jark1990
    Level 10  
    Ja mam Thomsona tht501 i mogę ci go na pewno polecić. Tylko co do napisów to nie możesz zmieniać rozmiarów czcionki, chyba że przerobisz sobie napisy na format VobSub. Wtedy masz już do wyboru do koloru (rozmiar, czcionka, kolor).
    A nie zastanawiałeś się nad tym nowym dekoderem cyfrowego polsatu? Kosztuje też 150 zł a masz do niego przez pół roku pakiet paru dodatkowych programów za darmo no i ma wejście LAN więc możesz też używać na nim takich aplikacji jak ipla