Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

DANFOSS - Kaloryfer grzeje non stop, regulacja głowicą nie działa

21 Lis 2012 18:56 39030 9
  • Poziom 2  
    Witam, mam taki problem że w moim kaloryferze nie działa pokrętło w głowicy i przez to nie mogę regulować grzania, i kaloryfer grzeje cały czas. I tutaj jest moje pytanie, czy jest jakiś sposób naprawienia tego bez pomocy fachowaca? Poniżej dodaje zdjęcia głowicy.

• Poziom 2  
    Wszystko ładnie, tylko jestem trochę zielony w tym temacie i trzeba mi by to było opisać jakoś bardziej szczegółowo.
    "Na zaworze , wokół czpienia który wciska głowica znajduje się profilowany pierścień.Jeśli się mu przyjrzysz , to zauważysz na nim wybite numerki.Odciągając go do siebie , można kręcąc nim wyregulować przepływ."

Czyli jak dokładnie mam to wyregulować żeby było tak ze jak chce żeby w ogóle nie grzało to zakręcam kaloryfer a jak chce to podkręcam.
    Z góry przepraszam za problemy.
  • Poziom 29  
    Jeżeli zawór nie reaguje na iglicę sterowaną głowica termostatyczną, to oznacza że: albo jest zatarty, albo coś podeszło do zaworu jakiś "śmieć" i zawór nie może się domknąć.

Zawór do wymiany (przeczyszczenia).

Regulacja kryzą umożliwia tylko ustawienie średniego maksymalnego przepływu w zakresie o-100%.
  • Poziom 35