Witam , Opel astra II, Wentylatory wariują , włączają się po włączeniu zapłonu, diagnoza komputerowa brak błędów w silniku i temperatura silnika prawidłowa. Diagnoza Modułu chłodzenia i błędy:
00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący
Sporadyczny
00057 - Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
00005 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście (przewód sygnalizacyjny)
Dobrałem się do modułu (moduł z jasną obudową) , w środku lekko go już podłapała śniedź, Podmieniłem moduł od Opla zafiry, i błedy które zostają i nie dają się wykasować :
00057 - Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
Wentylatory nadal po włączeniu stacyjki działają, żadnej poprawy oprócz braku błędu o uszkodzonym module.
Moje pytanie to czy moduły do aut z klimą a do aut bez klimy są takie same???
Bo astra nie ma klimy a moduł zamontowałem od zafiry z klimą (też diesel )
Kable i piny we wtyczkach są w porządku,.
00051 - Uszkodzony EEPROM - wymienić moduł sterujący
Sporadyczny
00057 - Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
00005 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, za silne wejście (przewód sygnalizacyjny)
Dobrałem się do modułu (moduł z jasną obudową) , w środku lekko go już podłapała śniedź, Podmieniłem moduł od Opla zafiry, i błedy które zostają i nie dają się wykasować :
00057 - Żądanie odcięcia systemu klimatyzacji, brak sygnału
00004 - Czujnik ciśnienia systemu klimatyzacji, brak sygnału (przewód sygnalizacyjny)
Wentylatory nadal po włączeniu stacyjki działają, żadnej poprawy oprócz braku błędu o uszkodzonym module.
Moje pytanie to czy moduły do aut z klimą a do aut bez klimy są takie same???
Bo astra nie ma klimy a moduł zamontowałem od zafiry z klimą (też diesel )
Kable i piny we wtyczkach są w porządku,.