Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Centrale VTS - falowniki LS i VLT

Pe_Ka 21 Lis 2012 22:01 2073 8
  • #1 21 Lis 2012 22:01
    Pe_Ka
    Poziom 10  

    Koledzy mam prośbę.
    Jest silnik wentylatora jak poniżej:
    Centrale VTS - falowniki LS i VLT
    Jakie parametry ustawić dla falowników.
    LS:
    F22
    H31
    H32
    H33
    H34
    H74

    VLT:
    008
    102
    103
    104
    105
    106
    215
    216
    218
    Niby wszystko jasne, ale jakoś tak nie jestem pewien i mając na uwadze swoje nikłe doświadczenie proszę o konsultacje :)

    0 8
  • #2 22 Lis 2012 13:22
    Marek Nawrocki
    Poziom 25  

    Witam !!
    VLT
    008 - nie znieniasz
    102 - moc silnika - nie czytelne
    103 - napięcie silnika (zazwyczaj nie zmieniasz) 400V
    104 - częstotliowść pracy silnika - ustawiasz 50Hz
    105 - prąd znamionowy silnika - 8,2A
    106 - znamionowa prędkość silnika - 1440 (zobacz jeszcze 107 - auto dopasowanie do silnika)
    215 - wartość zadana 1 - te parametry pozwalają pracować jakbyś miał 4 biegi do wyboru.
    216 - wartość zadana 2
    217 - wartość zadana 3
    218 - wartość zadana 4
    Silnik podłączony oczywiście w trójkąt
    Dołączam instrukcję vlt2800 PL

    0
  • #3 22 Lis 2012 19:02
    duddy
    Poziom 21  

    Co do falownika LS:
    F22 50,0
    H31 liczba biegunów silnika
    H32 poślizg z wyliczenia (1 - H31 * rated_rpm / 6000) * 50 Hz
    H34 prąd na biegu jałowym czyli 1/3 prądu znamionowego ( czyli w trójkącie 0,33*8,2 )

    0
  • #4 22 Lis 2012 21:30
    pawka_pk
    Poziom 22  

    Nie zaprogramujesz niestety go sam.

    0
  • #5 22 Lis 2012 21:52
    Marek Nawrocki
    Poziom 25  

    pawka_pk napisał:
    Nie zaprogramujesz niestety go sam.

    Nie wiem dlaczego Kolega tak myśli , to nie jest jakaś tajemna wiedza.
    Mi się wydaje że z palcem w d.... powinien zaprogramować
    Pozdro!!!

    0
  • #7 23 Lis 2012 23:25
    pawka_pk
    Poziom 22  

    Jak wklepiesz te parametry to zastosuj Auto tuning. Par H41.. Pomierz prądy i wklep go do falownika. Pamiętaj falownik ochroni silnik tylko wtedy jeżeli wie co obsługuje. Jak masz IG5 to do starych central czyli do ACX36 nie używaj mod basu. Przy EVO już działa. Zależy jeszcze jakie software.

    0
  • #9 27 Lis 2012 19:34
    pawka_pk
    Poziom 22  

    Kolego DTR-ka jest w języku polski w zestawie parametrów znajdziesz gdzie wpisać prąd silnika oraz prąd biegu jałowego. Prąd zmierzysz falownikiem wciskając strzałkę w górę dojedziesz do parametru Cur i tam ujrzysz wartość prądu silnika. Na pewno nie może być wyższy niż znamionowy. Oczywiście silnik odpowiednio połączyłeś Y lub trójkąt w zależności od napięcia.

    0