Witam.
Mam dziwny objaw na wspomaganiu kierownicy Meganki I ph II 99 rok 1.6 16V z klimą. Dzieje mi się tak od soboty, że czasami jest wspomaganie (kręci się wtedy trochę ciężko) lub brak wspomagania. Jeśli kierownica kręci się ciężko obroty potrafią wpaść na 1,5-2tys. Dzieję się to za zwyczaj podczas parkowania i na zimnym silniku. Przy rozgrzanym silniku, podczas jazdy , przy wyższych obrotach na biegu wspomaganie działa.
Mam do wyboru: pompa wspomagania, czujnik ciśnienia oleju i maglownica.
W maglownicy raczej stuków nie słyszę, nie ma wycieków. Pompa dość głośno sobie hałasuje przy skręcie kół.
Czy ktoś się spotkał z takim objawem? Albo jak wykluczyć poszczególne elementy
Mam dziwny objaw na wspomaganiu kierownicy Meganki I ph II 99 rok 1.6 16V z klimą. Dzieje mi się tak od soboty, że czasami jest wspomaganie (kręci się wtedy trochę ciężko) lub brak wspomagania. Jeśli kierownica kręci się ciężko obroty potrafią wpaść na 1,5-2tys. Dzieję się to za zwyczaj podczas parkowania i na zimnym silniku. Przy rozgrzanym silniku, podczas jazdy , przy wyższych obrotach na biegu wspomaganie działa.
Mam do wyboru: pompa wspomagania, czujnik ciśnienia oleju i maglownica.
W maglownicy raczej stuków nie słyszę, nie ma wycieków. Pompa dość głośno sobie hałasuje przy skręcie kół.
Czy ktoś się spotkał z takim objawem? Albo jak wykluczyć poszczególne elementy