Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Visual Basic - kopiowanie oraz wyświetlanie danych

23 Lis 2012 09:33 2853 19
  • Poziom 8  
    Witam

Mam temat do rozwiązania i nie mogę sobie poradzić.

W skoroszycie excel jest arkusz z danymi. (załącznik).

Kolejne wiersze w arkuszu to produkty opisane wg kategorii. Kolumny (oprócz kategorii) pokazują stany konkretnego produktu w danym sklepie. Potrzebuję utworzyć tyle arkuszy ile jest sklepów oraz makro, które kopiowałoby dane (w tym przypadku produkty dostępne w danym sklepie wraz z cechami ). Klikam a arkuszu sklep 1 odśwież i pokazują się aktualne dane tylko dla tego salonu. W tabeli zbiorczej będą jeszcze zdjęcia, które również chciałbym kopiować z danymi.

Jestem początkującym użytkownikiem VB, bardzo proszę o pomoc
  • Poziom 20  
    nie bardzo rozumiem co chcesz zrobić...
    -chcesz napisać własny program i korzystać z excela jako pliku z danymi ??
    -chcesz używać arkusza do edycji danych i przeglądania ??

wgraj załącznik z nazwą bez polskich znaków bo nie mogę go rozpakować...

określ co chcesz widzieć i jak ma to wyglądać
    -czy dane mają być wyświetlane w formularzu ??
    -czy dane mają być kopiowane do nowego arkusza??
  • Poziom 8  
    W skoroszycie "proba" w arkuszu "DANE" będę wprowadzał ręcznie lub pociągał z innych źródeł dane. Jest to taka mini baza danych.
    W kolejnych arkuszach tego samego skoroszytu chciałbym wyświetlać dane dla poszczególnych sklepów. Potrzebuję wiec makro które np w arkuszu "sklep 1 " wyświetli mi dane w tym przypadku wszystkie produkty dostępne w tym sklepie (dane z tabeli - arkusz "DANE"). Dane będą ulegać ciągłej modyfikacji wiec makro musi działać na zasadzie kliknięcia i aktualizacji danych - ponownym wczytaniu danych z tabeli zbiorczej z danymi. Dane będą zawierać również zdjęcia - w przykładzie ich nie zamieszczałem.