Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

Zabrze - Instalacja antenowa na 2 telewizory - DVB-T (blok 4 piętrowy)

hellmanns92 23 Nov 2012 12:12 3444 16
    hellmanns92
    Level 9  
    Witam serdecznie wszystkich forumowiczów. Nie zdążyłem się jeszcze się przedstawić a już mam problem.

Tak więc jako offtop:
    Mieszkam od urodzenia w Zabrzu. Jestem studentem drugiego roku MSG ( tak wiem, mało ambitny kierunek, ale można powiedzieć że studiuje dla fanu) Nie wiem czy można tak to nazwać ale interesuję się majsterkowaniem. tj. staram się naprawiać wszystko co się da w koło przy pomocy domowych sposobów. Nie mam wykształcenia technicznego i mało mnie łączy z fachowymi terminami i schematami jakie często na tym forum zauważam. W moim przypadku jest to raczej robienie czegoś "na chłopski rozum".

Od momentu zakupienia telewizora lg led z wbudowanym tunerem mpeg4 przerzuciłem się na telewizję cyfrową naziemną. Cały czas w połączeniu z LG stosuje następującą antene - Zabrze - Instalacja antenowa na 2 telewizory - DVB-T (blok 4 piętrowy)

Antena znajduje się na balkonie pokoju w którym jest tv i jest połączona z TV kablem koncentrycznym o długości mniej więcej około 7-8 metrów. Wzmacniacz antenowy około 1.5m od gniazda antenowego tv (ponieważ musiałem pochować zbędne plątaniny kabli). Wszystko działa super od dłuższego czasu. Odbieram obydwa dostępne muxy (trzeci sygnał jak narazie za słaby) bodajże z kanałów 49 i 59 o ile się nie mylę. Jakość wyśmienita nie mówiąc już o tvp1 w hd i te mecze Champions League :sm3:.

Jednak przyszła pora na stary telewizor Philips'a CRT na którym cały czas odbieram telewizję kablową w innym pomieszczeniu. Zdecydowałem, że zrezygnuje z kablówki jeżeli jest możliwość odbierania sygnału naziemnego za pośrednictwem tunera (nie pamiętam dokładnie jaki model ale coś pokroju tej WIWY Zabrze - Instalacja antenowa na 2 telewizory - DVB-T (blok 4 piętrowy)