Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Sterownik ekranu przestał działać, ale odzyskał sprawność.

23 Lis 2012 16:30 3885 10
  • Poziom 8  
    Witam Forumowicze. Jestem praktycznie zielony w sprawach komputerów. Podczas grania w większość gier, mam pewien problem. Otóż po pewnym czasie, zazwyczaj 5 lub 10 minut, grę minimalizuje lub przycina, lub jeszcze co innego i pojawia się komunikat "sterownik ekranu przestał działać, ale odzyskał sprawność". Na szczęściu w wielu grach mogę wrócić normalnie do gry, jednak przy niektórych po prostu muszę wyłączyć poprzez Menadżer zadań. Dzieje się to raczej w grach, na internecie też, ale rzadziej. Mój komputer nie jest zbyt dobry, może to jest problemem. Dodam, że jak miałem jeszcze windows XP to w żadną grę nie mogłem grać, bo po 5 minutach gry w każdą grę musiałem resetować.
    Komputer:
    Karta Graficzna; Nvidia geforce 430 Gt
    Zasilacz: http://www.skapiec.pl/site/cat/37/comp/1636611]

Coś potrzebne jeszcze to pisać, podam. Zapomniałbym, sprawdzałem kartę Furmarkiem i się skończyło na 67 stopniach. Dodaje jeszcze
    Z góry dzięki i pozdrawiam. :)
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 34  
    Uaktualnij sterowniki pierwsze co.
    Ja miałem podobne objawy gdy zbyt długo męczyłem podkręconą grafikę. Była podkręcana?
  • Serwerowe OpowieściSerwerowe Opowieści
  • Poziom 8  
    sterowniki aktualne.

chyba nie, nic z nią nie było robione, wiec raczej nie.
  • Poziom 34  
    Aktualne według kogo? Windowsa? Ściągnij odpowiednie ze strony producenta układu. Ja wczoraj z Ciekawości sprawdziłem swoje stery, były windowsowe z 2009 roku (sic!) i twierdził że aktualne a na stronie znalazłem świeże z 07.2012. Sprawdź to.
  • Poziom 8