Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Optex
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Rejestrator VEKO 2308B i TP-LINK TD-W8910G brak zdalnego podglądu po paru dniach

26 Lis 2012 01:13 3609 14
  • Poziom 14  
    Witam
    Temat już trochę powiązany z innym, ale kolega zamkną a ja nadal nie rozwiązałem
    Problem tyczy się podglądu z zewnątrz który działa przez kilka dni i potem przestaje działać.
    Rejestrator VEKO VEDVR 2308 podpięty pod router Tp-linka TD-W 8910G i netie, założony mam adres dyndns- wpisany do rutera, adres Ip rejestratora statyczny z poza puli DHCP, porty w rejestratorze to 8000, 9000, i ustawiłem port www : 3000 - wszystkie te porty mam przekierowane w routerze w zakładce NAT/ Virtual server, Protocol TCP/UDP. Ustawiony mam także na routerze w zakładce DNS/ Dynamic DNS adres który wybrałem w serwisie dydndns, login, hasło i interface ppp_0_35_1.

    Wszystko działa dobrze jeśli łącze się z zewnętrznej sieci ale przez około parę dni, potem nie można się połączyć, mam przetestowane że jeśli w tym czasie co nie mogę się połączyć ZRESTARTUJE REJESTRATOR to znów bez problemu da się przez jakiś czas na niego zalogować z zewnątrz.
    Dodam że w sieci wewnętrznej po wpisaniu IP rejestratora lub adresu dyndns można zawsze się zalogować, w tym przypadku wszystko działa ok.


    Właśnie minął tydzień jak poprawnie mogłem zalogować się z zewnątrz na rejestrator, dziś jeszcze zalogowałem się z androida (telefon) i po chwili nastał koniec możliwości podglądu, pojechałem w do rejestratora i co stwierdziłem :
    - w menu rejestratora jaki i routera brak zmian, wszystko jak było tak jest czyli dobrze, IP jest prawidłowo przypisane do domeny
    - przez cały czas mam ten sam IP, trochę mnie to dziwi bo jeśli się nie mylę to wcześniej netia zmieniała je co 24 godziny
    - na router mogę wejść bez problemu po tym adresie (domenie) rejestratora jaki i po IP, jak działa i teraz jak nie działa również z tym że w adresie bez ":port"
    - ping odpowiada, teraz jak nie działa również, z zewnątrz i wewnątrz

    TERAZ NAJCIEKAWSZE:
    rejestrator ma swój program do podglądu H264DVRClient którym zawsze wchodzę na podgląd z kompa, wchodzę przez domenę lub IP lokalne lub z zewnątrz to po aktualnym IP i TERAZ JAK NIE DZIAŁA to również z zewnątrz jak i wewnątrz loguję się i mam podgląd, czyli tylko przez program mogę się zalogować. Mi zależy na podglądzie mobilnym z androida albo symbiana , te działały przez ostatni tydzień do dziś, a i jeszcze, na router mogę się zalogować oczywiście bez podawanie portu w adresie, do podglądu używam IE lub Opera mobile

    Ale zamieszałem, starałem się to sklecić i wytłumaczyć jak się dało, może ktoś teraz będzie wiedział co jest przyczyną ? na pewno jak zresetuje rejestrator to znów będzie możliwość wejścia z np ze smartfona
  • Poziom 14  
    Prośba o sprostowanie ostatniego akapitu.
    Wnioskuję z niego, że korzystając z klienta można się cały czas dostać do rejestratora? Czy tak jest czy również przez klienta nie ma podglądu?
  • Poziom 14  
    Tak, przez klienta (program) jest cały czas podgląd, z tym że ten program działa tylko na kompie a ja potrzebuje dostęp przez tableta lub smartfona.

    Co się dzieje że przez przeglądarkę podgląd pada ?
  • Poziom 31  
    Czy jak już nie działa podgląd zewnętrzny z tabletu lub smartfona, to można połączyć się z rejestratorem przeglądarką internetową w sieci lokalnej, na IP lokalne rejestratora?
  • Poziom 14  
    Problemów może być kilka i po koleji trzeba je eliminować.

    Polecam wykonać test:

    Jak widziałem ten router ma WIFI więc może Pan sprawdzić lokalnie czy z Androidem będzie podgląd w momencie gdy jest blokada podlgądu przez Internet.
    Jeśli bedzie OK to oznacza, że usługa w rejestratorze pracuje prawidłowo i wina leży po stronie routera który źle przekierowuje ruch po porcie przypisanym do mobilnej aplikacji. Jeśli podglądu nie będzie to problem będzie leżał po stronie rejestratora.
    W tym przypadku zostaje próba z podmianą firmware.

    Dodatkowo z tego co pamiętam w tym rejestratorze jest opcja auto-resetu, który można ustawić na konkretną porę dnia w danym cyklu np. co 2 dni.
    Jeśli reset pomaga, to powinno to rozwiązać Kolegi problem.
    Przynajmniej tymczasowo :)
  • Poziom 14  
    W sieci lokalnej również nie da się wejść przez przeglądarkę , laptopem z IE lub Chrome też nie da się wejść, w ogóle nie wyskakuje okienko logowania na rejestrator, jedynie programem (klientem) wchodzę ale to tylko z kompa
  • Poziom 31  
    arkadius1 napisał:
    W sieci lokalnej również nie da się wejść przez przeglądarkę , laptopem z IE lub Chrome też nie da się wejść, w ogóle nie wyskakuje okienko logowania na rejestrator, jedynie programem (klientem) wchodzę ale to tylko z kompa

    No to teraz wszystko (chyba?) jasne.
    Współpracy odmawia serwer WWW rejestratora.
    Program kliencki nie używa tego serwera do komunikacji.
    Jest to błąd firmware rejestratora, występujący również w dosyć dużej grupie kamer IP.
    Ja w tym wypadku stosuję programowy reset urządzenia co np. 24 godziny.
    Jeżeli to nie rozwiąże tematu to pozostaje tylko reklamacja rejestratora u dostawcy.
    A może jest nowy firmware do pobrania?
  • Poziom 14  
    Wgrałem dziś nowy soft, faktycznie w menu tego nowego można ustawić kiedy ma resetować,
    na razie zobaczę czy coś ten nowy soft da w sprawie tego braku dostępu, jeśli znów będzie się blokował to ustawie reset np co 48 godzin.

    Ale coś mi tu nie pasuje, wcześniej wpisując w IE, Chrome lub Operze adres do rejestratora, lub IP to wyskakiwało okno logowania a teraz w Chrome: DVR Web Client ale na stronie wyświetla "If your browser does not support the ActiveX to download, please click here..." w IE od razu zaczyna ściągać clienta i każde ponowne wejście na adres rejestratora odpala w oknie IE tego clienta co mam normalnie jako program zainstalowanego.
    Nie przeszkadzało by mi to ale w Symbianie jak wpisze w Opere adres to dzieje się to samo co na kompie, chce ściągać ActiveX i program, z tym że ten program nie działa na komórce.
    W menu rejestratora nie znalazłem żadnej opcji do wyłączenia tego odnośnie przeglądarek, a w starym sofcie tego nie było, ładował prawidłowo
  • Poziom 14  
    ActiveX jest driverem tylko dla IE (Windows).
    Czy kolega odpalał pod Symbianem z innej przeglądarki nie Opera
    W zasadzie rejestrator powinien w tym momencie posiłkować się tylko Javą i żadne ActiveX nie powinny się ładować...
  • Poziom 14  
    Opera wywala za każdym razem "If your browser does not support the ActiveX to download, please click here..." i klikając na ten link od razu chce ściągać nie ActiveX ale FuDvrOcx_SnP.rar - client do rejestratora ale pod Windowsa a na Symbianie nie działa.

    W ogóle nie mogę teraz wejść na podgląd kamer przez ten nowy soft
  • Poziom 14  
    Muszę przetestować na żywo... bo coś mi tu nie gra :)
    Jutro się odezwę po testach.

    Jeszcze jedno pytanie. Pod jaką aplikacją mobilną kolega wcześniej pracował.
    Tylko Symbian?
  • Poziom 14  
    Tak, tylko Symbian
    Frimware rejestratora: V2.0_1024 - przy tym właśnie wyskakuje mi pobieranie ActiveX i clienta

    A jak kolego może coś wiesz to powiedz jaki programik zainstalować do Symbiana w wersji Belle Refresh, bo załączony do rejestratora pod Symbiana CastilloPlayer_5.1.713.sisx w ogóle mi się nie uruchamia
  • Poziom 14  
    Dowiadywałem się u dystrybutora, że jest ponoć nowy klient mobilny.
    Można od nich go wyciagnąć :)
    Powinien pomóc.
  • Poziom 14  
    No to chyba mówili o CastilloPlayer_5.1.713.sisx, bo ja też pytałem i to właśni usłyszałem, i pewnie działa ale ze starszymi wersjami Symbiana, ja mam Belle Refresh z 09.2012

    No chyba że mówili Ci o jakimś innym ?