Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Ibiza 97r 2.0 wariujace obroty

DOMEL26 04 Lut 2005 12:46 1191 7
  • #1 04 Lut 2005 12:46
    DOMEL26
    Poziom 10  

    Witam.Mam problem z obrotami na zimnym silniku.Jak odpale na zimnym silniku to obroty maja tendencje do zatrzymywania sie i nie chca wogole opadac albo jeszcze gorzej czasem zamiast spadac podnosza sie wiec czesto jest tak ze przy dojezdzie do skrzyzowania zamiast hamowac silnikiem dodatkowo przyspiesza.Dzisiaj na postoju zaczal sie zachowywac tak jakby ktos siedzial w srodku i bawil sie gazem.Samochod ma zalozony lpg, planuje w tym tygodniu wymienic swiece i pzrewody wys napiecia.Na gazie i paliwie samochod tak samo wariuje.Reset kompa nie pomogl :(Prosze pomozcie.

    0 7
  • #2 04 Lut 2005 13:01
    Fox 1
    Poziom 2  

    Znajomy miał podobny problem w astrze, okazało się że trzeba wyczyścić silniczek krokowy!!! po tym zabiegu jak ręką odjął !!!! i jurz pół roku spokój!!!!

    0
  • #3 04 Lut 2005 13:17
    DOMEL26
    Poziom 10  

    Super tylko ze ja z mechaniki mam tyle pojecia co nic.Chodzi ci o silnik krokowy od gazu czy paliwa?(o ile taki jest bo nie mam pojecia)Dodam moze ze samochod ma problemy z odpalaniem.Niewazne czy rozgrzany czy zimny czasem potrafi po dluzszej chwili postoju odpalic tak jakby pracowal na 2 - 3 cylindrach a po chwili wskakuje ladnie na rowne obroty.Sam nie wiem co robic ani gdzie szykac silniczka krokowego :(
    Lamy tak maja:(

    0
  • #4 04 Lut 2005 14:00
    Jka
    Poziom 16  

    W Seacie jest inaczej niż Astrze-czyszczenie silnika krokowego nic nie pomoże.Na początek sprawdź świece,przewody wysokiego napięcia i cewkę!To są najczęstrze przyczyny złego odpalania.Ale niewykluczone jest uszkodzenie czujnika położenia przepustnicy,co też często się zdarza.Miłej zabawy.Pozdrawiam.

    0
  • #5 04 Lut 2005 14:06
    Fox 1
    Poziom 2  

    Po pierwsze spróbuj odpalać na benzynie. Nie wiem gdzie jest silnik krokowy w Ibizie, jest to silniczek sterujący dopływem paliwa.
    Powodem za wysokich obrotów, a także za niskch, kłopoty z odpalaniem może być zanieczyszczony silnik krokowy.Należy go wyczyścić i powinien przestac wariować, jeżeli nie to do wymiany.

    0
  • #6 04 Lut 2005 16:21
    DOMEL26
    Poziom 10  

    Zamierzam wlasnie kupic przewody wys napiecia i nowe swiece bo caly aparat zaplonowy z modulem wymienilem na nowy po tym jak mi sie spalil stary ;( . Mysle ze to nastapi przypuszczalnie po 10 bo teraz jestem raczej goly i wesoly.Samochod odpalam na paliwie i zawsze staram sie czekac az zlapie troche temperatury.Od zcasu do czasu robie sobie rajd na 20 -30 km na paliwie zeby go troche przedmuchac bo samochod potrafi sie zamulic jak sie nad nim zbytnio piesci ;). Dzieki wszystkim za rady po wymianie napisze czy cos sie poprawilo.

    0
  • #7 08 Lut 2005 09:34
    macbor
    Poziom 10  

    Wyczyść przepustnice a póżniej jedź na komputer zresetowac adaptacje

    0
  • #8 08 Lut 2005 10:23
    DOMEL26
    Poziom 10  

    Dzieki za rady. Ale jak ja mam wyczyscic przepustnice??DOdam ze to silnik z wielopunktowym wtrsykiem.
    Mam wielka prosbe jesli ktos w was moglby dac mi jakiegos linka zebym mial rozeznanie gdzie jest ten silniczek i jego budowe to bede wdzieczny.

    0