Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Renault laguna 1.9 dci kombi - Układ chłodzenia

30 Lis 2012 18:03 5715 5
  • Poziom 9  
    Witam Serdecznie wszystkich forumowiczów jestem tu nowy ale z tego co wiem na, forach nie zbyt jest tolerowane zakładanie nowych tematów, jednak mój jest bardzo dziwny i nie mogę nigdzie znaleźć porady. Tak więc szukam pomocy i za odpowiedzi bardzo dziękuję.

    Z tydzień temu zaczęła mi sie grzać moja wspaniała Laguna, nie czekając az coś sie popsuje postanowiłem wymienić termostat, jak sie okazało bardziej opłacalne było kupienie obudowy z termostatem oraz czujnikiem temperatury, przy okazji wymieniłem cały płyn, poskręcałem wszystko odpowietrzyłem układ, i myślałem że będzie git. Ale niestety nie jest, teraz wskazówka temperatury leży na samym dole i sie nie rusza, nawet po przejechaniu 20 km, dodatkowo cały czas chodzi wiatrak, sprawdziłem kable przy gniazdku do czujnika i wszystko si, żeby odpalić Auto muszę wsadzić kartę raz, potem wyciągnąć i wsadzić drugi raz, wtedy mogę odpalić auto. Ale to jeszcze nic, poruszałem czujnikiem temperatury i teraz wskaźnik temperatury dochodzi do pierwszej kreski, ale nie działa wiatrak a przy około 2 000 obrotów mrugają kontrolki stop i silnik na czerwono w tym samym czasie szarpie mi autem, ale gdy utrzymuje sie w granicach 1 000 obrotów wskaźnik trzyma sie pierwszej kreski i jest dobrze. Oczywiście sprawdziłem czy węże są gorące itp. i w jednym jak i drugim przypadku węże są letnie a silnik ciepły. Czy ktoś sie chociaż domyśla co może być nie tak



    Proszę natychmiast poprawić pisownię, użyj przycisku "pisownia", pamiętaj o wielkich literach oraz znakach interpunkcyjnych. Nie kasować wpisów moderacyjnych.
    [Z]
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Jak wymieniałeś termostat to pewnie coś gdzieś szturchnąłeś.

    Jeśli wszystkie węże cały czas są ciepłe znaczy że termostat nie działa, lub coś żźe poskładałeś.

    Bez odczytywania na bieżąco parametrów życiowych możemy tylko wróżyć.
  • Poziom 9  
    Ogólnie nie ma tam nic co by było można źle złożyć, obudowę którą kupiłem, miała już zamontowany termostat i czujnik temperatury. Wystarczyło założyć uszczelkę i przykręcić. Jestem świadomy, że można kupić uszkodzony towar czyli termostat w tym przypadku lub czujnik temperatury, dziwi mnie tylko czemu auto szarpie przy 2 000 obrotów jak jadę a przy 1 000 jest oki
  • VIP Zasłużony dla elektroda
    Chodzi o to że ręce wciskałeś tam, czujnik ciśnienia doładowania (wiązkę) mogłeś naderwać itd, ale jak wcześniej mówiłem, wróżenie z fusów, dodatkowych objawów i spostrzeżeń nie dopisuj bo to i tak nie ma sensu.
  • Poziom 9  
    Dobra mniejsza z tym, jutro jadę na komputer, to się okaże myślałem, że chociaż jakieś sugestie będą co mogę ewentualnie sprawdzić albo coś. No nic jak mi się problemos rozwiąże to napisze może ktoś kiedyś skorzysta :) tak czy inaczej dzięki za odzew Pozdro
  • Poziom 2  
    Czy wie ktoś może, albo wie i chce się podzielić, czy są wypusty płynu chłodzącego (korki), albo się wypuszcza wężem dolnym z chłodnicy, i gdzie się znajdują odpowietrzniki w Laguna I DCI 1.9. Kombi Będę wdzięczny. A może rysunek.