Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Niestabilny sygnal Polsatu-nagle.

pytek23 01 Gru 2012 14:05 1209 4
  • #1 01 Gru 2012 14:05
    pytek23
    Poziom 2  

    Witam.Przeszukalem forum ale niewiele sie dowiedzialem wiec pytam.Mam standardowy zestaw Polsatu(kupiony kilka lat temu) jakosc sygnalu i jego moc nie sa fantastyczne ale idzie ogladac,az do wczoraj.Sygnal zanikl kompletnie,probujac znalezc go ponownie za pomoca hm nie wiem jak to polsku "satellite finder" okazuje sie,ze sygnal pojawia sie,staje sie silniejszy i znika i tak w kolko.To samo pokazuje sie na ekranie TV,pasek do polowy,na 100% i 0. Na forum znalazlem zeby sprawdzic mase co uczynilem jest ok,antena zamontowana OK ani drgnie.Moja lokalizacja to Anglia,talerz to zwykly 50cm.Jakies porady?Ktos poratuje?


    Patrz na działy.
    Regulamin pkt 3.1.14 .
    3.1.14. Zabronione jest publikowanie wpisów niezgodnych z tematyką danego forum lub wątku dyskusji.
    Przenoszę do właściwego działu SAT.
    [SP5ANJ]

    0 4
  • #3 01 Gru 2012 14:42
    pytek23
    Poziom 2  

    Dekoder F300 jesli to jest jego nazwa...

    0
  • #4 02 Gru 2012 23:00
    630176
    Użytkownik usunął konto  
  • #5 04 Gru 2012 00:11
    pytek23
    Poziom 2  

    Na razie zdarzyl sie cud i sygnal pojawil sie z nikad.Poki co wszystko ok.Dzieki za odp.

    0