Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

TD-W8951ND/Neostrada - Router gubi połączenie.

Rafgar 02 Dec 2012 16:37 2331 8
  • #1
    Rafgar
    Level 2  
    Witam.

    Mam problem z Neostradą, otóż wcześniej korzystałem z opcji 1024/256, przyszedł czas na przedłożenie umowy i dali mi opcje do/od 10240/1024. Internet przyspieszył choć nie osiąga tak wysokich prędkości ale nie to jest problemem. Router gubi/traci połączenie do tego mogę się tylko łączyć w modulacji G.DMT, myślałem że zmiana pomoże ale na innych w ogóle nie łapie synchronizacji. Miałem dzwonić do nich ale nie wiem nawet co im powiedzieć żeby dobrze mnie zrozumieli. Proszę o pomoc, a jak nie to przynajmniej co im powiedzieć żeby wiedzieli w czym jest problem.

    Screen z routera:
    TD-W8951ND/Neostrada - Router gubi połączenie.


    TD-W8951ND/Neostrada - Router gubi połączenie.

    A i jescze parametr Max Rate czasem się zmienia na 9tys z hakiem.
  • #2
    Richter
    Level 31  
    Jeśli posiadasz modem od neostrady to podepnij go i sprawdź transfer, wykluczysz wtedy problemy z routerem, lub potwierdzisz winę po stronie neostrady. Sam mam neostradę i nie musisz martwić co im powiedzieć, po prostu nie masz tyle ile w umowie i sprawdzałeś na routerze i modemie.
  • #3
    santaclous
    Level 14  
    SNR 9 powinno być 15 to by nie zrywało
  • #4
    internick
    Level 35  
    Skoro w Advanced Setup - DSL wymuszanie ADSL2 lub ADSL2+ nie daje synchronizacji to znaczy, że nie masz takich kart w centrali.

    Dziwne, bo teraz najniższa opcja to do 10 Mb/s i w G.dmt to nie pójdzie.
  • #5
    Rafgar
    Level 2  
    Tylko, że problem w tym że stary modem nie działa na siódemce i zależy mi żeby wszystko chodziło na nowym routerze/modemie na nim mam wifi i jak pisałem na 1 mega wszystko chodziło dobrze eh... coś wykombinuję z tym starym modem może coś się stało z tym nowym, ale wątpię w to, nówka to jest, a jak bym do nich dzwonił to po prostu powiedzieć że zrywa/przerywa połączenie?

    Richter: w umowie jest DO 10 i jak dzwonili to koleś mnie uświadomił że tyle nie będzie, ale i tak łapie to 7, gdzieś się doczytałem że to może przez to że jest za szybkie połączenie i się "zapycha łącze" i od tego tracę połączenie, poza tym jak miałem 1 mega to na routerze wskazywało Max Rate 6tys z hakiem eh, pogmatwane to jest;/

    Może jakbym im powiedział żeby zmniejszyli prędkość do tych 6 mega?

    santaclous: jest jakiś sposób zwiększenia tego SNR, może inne podpięcie kabli?
  • #6
    santaclous
    Level 14  
    Wymiana kabli na całym łączu przez TP lub namówić kilka osób na łączu żeby zrezygnowały z neostrady. Sygnał musi być silniejszy żeby dostarczyć wiecej Mb i/lub na dłuższą odległość im sygnał silniejszy tym większe zakłócenia między drucikami w kablu.
  • #7
    Rafgar
    Level 2  
    Eh raczej kabli nie wymienią dla jednej osoby, ale podobno w mojej mieścinie tp miało wprowadzić prędkość 10 czy 20 mega spróbuję jeszcze na forum miasta może też ktoś miał ten problem i jakoś rozwiązał.
  • #8
    internick
    Level 35  
    Rafgar wrote:
    ...podobno w mojej mieścinie tp miało wprowadzić prędkość 10 czy 20 meg...


    Teraz wszędzie najniższa opcja jest do 10 Mb/s. Kolejna to do 20 Mb/s. Później już wyższe w VDSL.

    Chyba, że ktoś zostawał przy starej prędkości (np. 1, 2 czy 6 Mb/s) i umowie na czas nieokreślony za ogromne pieniądze.
  • #9
    Rafgar
    Level 2  
    Wszystko fajnie ale ci co są dalej od tej centrali internet przerywa, no nic będę musiał do nich zadzwonić może coś wymyślą choć wątpię umowa jeszcze 2 lata :/ jak się nic nie zmieni to trzeba będzie zmienić operatora.