Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Elektroda.pl
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

wv Sharan 1.9 TDI 90 km - dymienie z bagnetu biały dym

02 Gru 2012 17:49 5499 6
  • Poziom 2  
    Witam otóż mam wielki problem zauważyłem że z spod bagnetu bardzo kopci białym dymem , silnik ma przejechane 280 tys rozrząd był robiony na 240 tys km ,jeżeli jest zimny oraz przy minusowej temp odpala ale ma takie objawy jak by świece żarowe nie grzały tzn trzeba chwilkę pokręcić by odpalił , przez jakiś czas nie pali na jednego tłoka jak się zagrzeje pali na wszystkie , jak go zgaszę i po chwili zaraz odpalę też nie pali na 1 tłok po chwili wszystko się normuje i jedzie normalnie żadnego spadku mocy nie ma przy odpaleniu zimnego silnika strasznie dymi na biało i czuć niespaloną ropę ,patrzyłem czy odma nie jest zatkana niestety nie była ale zdziwiło mnie że wąż ssący idący do odmy zamiast wsysać też bardzo dymi na biało!!, nie gubi obrotów nie wiem czy to silnik jest do roboty czy w czymś innym tkwi przyczyna , oleju od wymiany tzn jakieś 7 tys temu ubyło może 100 ml ,płynu w oleju nie ma . Teraz najważniejsze co bardziej by sie opłaciło robić remont silnika tzn tłoki pierścienie itd za który mechanik powiedział mi że w 3 tys się zmieszczę czy kupić silnik używany za 1800 zł wiadomo póżniej dochodzą reszte kosztów co byście polecali?
  • Poziom 35  
    Zmierz sprężanie na cylindrach. Winne mogą być pierścienie albo uszczelniacze zaworów.
  • Poziom 24  
    Na moje uszczelka pod głowicą...... .
  • Poziom 2  
    obyś mówił prawde że to uszczelka byłbym w 7 niebie :)
  • Admin grupy Samochody
    Świece sprawne?Fizycznie grzeją? Kąt wtrysku na ile ustawiony?
    Naprawy i diagnozy zaczynamy od podstaw a nie kurw.... na chybił trafił.
    Kup silnik za 1800(dobra cena) wymień i ????? Będziesz robił to samo czy coś innego.Skąd wiesz co to za sztrucel?
  • Poziom 16  
    Zacznij najpierw od sprawdzenia podstawowych rzeczy które odpowiadają za utrudniony rozruch i nierówną pracę po uruchomieniu. Tak jak kolega wcześniej wspomniał możesz potem sprawdzić ciśnienie. Potem ewentualnie zagłębiaj się dalej. Być może to drobnostka typu spalona świeca lub uszkodzony przewód.
  • Poziom 2  
    będę dzisiaj robił diagnostykę tylko nie wiem co to są za objawy niepokoi mnie to duże kopcenie spod bagnetu