Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Proszę, dodaj wyjątek dla www.elektroda.pl do Adblock.
Dzięki temu, że oglądasz reklamy, wspierasz portal i użytkowników.

Kalkulator - jaki kupić? Na dłuższy czas, liczby zespolone, macierze, całki.

04 Lut 2005 23:04 12732 10
  • Poziom 11  
    Cześć.
    Jestem uczniem II klasy technikum elektronicznego i chcę kupić jakiś porządny kalkulator, który będzie mi ułatwiał życie (taki żeby liczył liczby zespolone, macierze, całki itd.). Po technikum wybieram sie na politechnike więc chciałbym żeby także tam mi dobrze służył. Jeśli macie jakieś doświadczenia, możecie mi coś polecić to proszę o pomoc.
    Nie wiedziałem gdze wrzucić ten temat więc dałem go tu.

Z góry dzięki za pomoc.
  • Poziom 11  
    Witam.

Sam jestem studentem politechniki i z autopsji wiem, że kalkulator z całkami, macierzami, liczbami zespolonymi, nie zastąpi ci głowy. Wykładowcy przeważnie nie pozwalają używać tak rozbudowanych liczydeł (poza liczbami zespolonymi). Ja na pierwszym semestrze zakupiłem Casio fx-911Z i jestem z niego zadowolony (aktualnie studiuje na sem. VII :)). Jedyna wada tej maszynki to brak liczb zespolonych ale już się do tego przyzwyczaiłem.

Pozdrawiam.
  • Poziom 11  
    Nie licze tylko na to, że wykładowca czy nauczyciel pozwoli liczyć wszystko na kalkulatorze. Chodzi mi też o to żeby sprawdzać samego siebie, czy dobrze licze. Nauczyciele wymagają żeby pisać kolejne kroki liczenia (i bardzo dobrze) oczywiście bez przesady.
  • Poziom 11