Witam. Mam pytanie do Kolegów z forum, posiadam Mazdę 323F z silnikiem 1,5. Wszystko jest z tym autem w porządku, niestety od kilku dni mam dziwne objawy dotyczące ładowania akumulatora. Podczas pracy silnika, napięcie na akumulatorze waha się między 11 a 12V co jest oczywiście wynikiem nieprawidłowym, dodatkowo kontrolka od akumulatora w ogóle mi się nie świeci (jakby nie istniała). Czytałem, że brak świecenia tej kontrolki może sugerować problemy z paskiem, jednak żadnych luzów w związku z tym nie zauważyłem. Dodam, że czasami mierząc napięcie na włączonym silniku, napięcie wskazuje 14V, czyli mniej więcej ok, wygląda to jakby alternator ładował 'na raty'. Czy ktoś miał podobny problem z ładowaniem w tym modelu? Doszły mnie informację, że szczotki mogły się zużyć. Gdzie ich szukać w 323F oraz jak są one mocowane do alternatora? Proszę bardzo o pomoc.