Elektroda.pl
Elektroda.pl
X
Please add exception to AdBlock for elektroda.pl.
If you watch the ads, you support portal and users.

sharp aquos le820e adapter wifi-model wifi - jaki kupić?

mgm01 02 Dec 2012 22:58 11040 11
Computer Controls
    mgm01
    Level 10  
    Chcę podłaczyć tv sharp aquos le820e jaki adapter wifi szukać ,jaki model bo są różne a nie wszystkie pasują -nie znam się na tym dlatego proszę o podpowiedź żeby telewizor łaczył się z siecią?
  • Computer Controls
    tom3kk
    Level 19  
    A skąd kolega posiada informacje o tym że ten TV w ogóle coś takiego obsłuży?
  • Computer Controls
    mgm01
    Level 10  
    Z instrukcji obsługi i dziś pytaałem w sklepie ,otzymałem odp.,że do tego modelu aktualnie nie mają ale ogólnie są dostępne-stąd moje pytanie.
    tom3kk
    Level 19  
    Pytam gdyż posiadam 40LE820E i w zasadzie nie wiedziałem że taka możliwość istnieje.
    Seria LE820 jest na rynku już dwa lata tak więc może być ciężko.

Szukałem w necie i nikt nie wspominał, trzeba się upewnić że w intrukcji napewno jest napisane o LE820 gdyż z tego co pamiętam, te instrukcje są uniwersalne i mogą obejmować treścią wyższy model.
    mgm01
    Level 10  
    Zgadza się ok. 1,5 roku ale do tej pory nie podłaczałem.Natomiast co do instrukcji to jest faktycznie do kilku modeli, do serii 820 w instrukcji jest podane cyt- "dotyczy tylko modeli serii 820" i podany jest nawet schemat itd... ,w necie są dostępne do sharp-a i opisują ,że działają ale ja chcę się upewnić jaki model szukać żeby najzwyczajniej dwa razy nie wydawać pieniędzy.
    tom3kk
    Level 19  
    Ciekawe, musiałem przeoczyć - wiem że jest gniazdo na moduł np CAM dla DVB-T.
    Ogólnie ten model ma kiepskie wsparcie dla sieci i stąd mój brak zainteresowania tematem.

Mam instrukcje przed sobą gdzie to znajdę?
    Może we dwóch coś wygrzebiemy, aczkolwiek jestem zdziwiony.
    mgm01
    Level 10